בטהרן ממשיכים במתקפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות נאומו אמש על תוכנית הגרעין האיראנית. ראש הוועדה הגרעינית בפרלמנט של איראן, מוג׳תבא דו-אנורי, התייחס הבוקר לחשיפה המודיעינית של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין הגרעין של ארצו. ״איראן תשמיד את היד שתונף עליה״, אמר הבכיר האיראני. ״לו היה לנתניהו שכל היה מכריח את טראמפ להישאר בהסכם הגרעין״. לדבריו, ״איראן לא תישאר מוגבלת לתנאים עליהם חתמה בהסכם הגרעין, במידה וארה״ב תפרוש ממנו״.


ההצהרות הלוחמניות של האיראנים המשיכו, כאשר גם חבר מועצת המומחים, עבאס כעבי, הדגיש כי ״לא ננהל משא ומתן לגבי יכולת הטילים ההגנתיים שלנו, תחת אף מצב״. ואילו דובר משמרות המהפכה, רמדאן שריף, אמר כי ״אין כח צבאי שמסוגל לתקוף את איראן״.

עוזר מפקד משמרות המהפכה של איראן, תת-אלוף ידוללה ג׳ואני, אמר בנאום שנשא בפני חיל הים, כי ״ההצגות הדיפלומטיות העוינות הן חשופות ומהוות מלחמה פסיכולוגית כושלת מראש״. ״ככל שהבריונות של האויב עולה, כך נחשפים הכישלון וחוסר האונים שלו״, הוסיף ג׳ואני. ״האויב מנסה להשיג הצלחה נגד המהפכה האיסלאמית, באמצעות הנשמה מלאכותית לסוגיית הסנקציות, אך הם ישיגו את השנאה של העם האיראני המהפכני נגדם״. לדבריו, ״העיצומים השיגו ההפך ואת זה רואים בהישגים הבלתי צפויים והבלתי נתפסים של איראן״.

הבוקר אמר דובר משרד החוץ האיראני, בהראם קאסמי, כי המצגת שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו על תוכנית הגרעין של טהרן היא חזרה על "שקרים מבישים". הוא כינה את נתניהו "שקרן המסובך בחקירות" ואמר כי אין לו מה להציע מלבד "שמועות והונאות".

קאסמי אמר כי "ראשי המשטר הציוני רואים את הישרדותו של המשטר המלאכותי והשקרי שלהם כתלוי בהצגת אחרים כאיום, באמצעות שימוש בשרלטנות ובורות". הדובר האיראני הוסיף כי "נתניהו והמשטר הציוני רוצח הילדים חייבים להבין כי דעת הקהל העולמית בוגרת מספיק על מנת לא ליפול בגימיקים שלהם".