"האח הגדול" מחמם מנועים, ונדמה כי במוצ"ש הקרוב, מלבד החלפת הזכיינית, אנחנו צפויים לכיוון חדש לחלוטין של הבית. אמנם הקונספט הוא אותו קונספט, והזוכה יילך הביתה עדיין עם מיליון ש"ח בחשבונו, אבל בכל הקשור להתנהלות הבית, אנחנו יכולים לחשוף בפניכם כי לפחות בעניין הבריאותי, אנחנו צפויים לראות טרנד חדש לחלוטין.

הזכיינית החדשה החליטה כי בבית האח הגדול החדש לא נראה את החברים מתקבצים בחצר ומדליקים להם סיגריה להנאתם. יתרה מכך, גם בתוך הבית, איפה שבעבר היו תאים שבהם ניתן היה לעשן, לא תוכלו לראות את המתמודדים החדשים שואפים לריאות, כיוון שהתאים החדשים צפויים להיות קטנים, מתאימים לאדם אחד בלבד, ואפילו לא יצולמו. מדובר בשינוי דרמטי מאוד, שכן במהלך כל העונות הקודמות, הסיגריות היו חלק בלתי נפרד מההווי של התוכנית.
גורמים ברשת הסבירו כי קיבלו את הטענות לפיהן העישון הופך להיות כוכב בתוכנית, ובעצם גורם לו להיות מוקד כוח. בעבר, ציינו גורמים בערוץ כי בעונות שעברו אנשים שעישנו קצת או לא עישנו כלל, התחילו לעשן בגלל שכל ההתרחשות קרתה סביב הסיגריות, דבר שהם רוצים למנוע ולא להפוך את הסיגריות למוקד עבור בני נוער הצופים בתוכנית. 

באתר TMI פורסמו אמש פרטים חדשים על בית האח הגדול, וכי מלבד הסקרנות לגלות מי הדיירים החדשים, ולראות האם עופר שכטר, אסי ישראלוף ולירון וייצמן יעברו את טבילת האש בהצלחה, גם הבית החדש צפוי לעורר עניין. 
העונה, להבדיל מהעונות הקודמות, הבית יהיה גדול ורחב יותר וישתרע על פני 1000 מטר ויכלול סלון, מטבח, שירותים ואמבטיה ,חדרים לדיירים, חדר האח הגדול וחדרי משימות. גם חצר הבית העונה תהיה גדולה יותר מהעונות הקודמות ותשתרע על פני 500 מטרים נוספים. רחבת השידורים בחוץ בה יעמדו המנחים החדשים עוצבה לגמרי מחדש. היום הוכנסו הדיירים להסגר בבית מלון ולנתק כל מגע מהעולם החיצון, רגע לפני שיעלו במדרגות ויכנסו לבית האח הגדול ויתמודדו על המקום הראשון ומיליון שקלים.