מזג האוויר צפוי להמשיך ולהיות הפכפך, כאשר גשם מקומי ירד ואף ברד הבוקר (שני) ברחבי הארץ, וסופות רעמים נשמעו. בנוסף לכך, הטמפרטורות צפויות לרדת במידה ניכרת ואף קיים חשש משיטפונות בנחלי המזרח והדרום, כך נמסר מהחזאית התורנית בשירות המטאורולוגי בבית דגן, רינת רחמים. הטמפרטורות בירושלים: 23-14. בתל אביב: 24-18. בחיפה: 23-17. בבאר שבע: 27-16. בעקבות מזג האוויר, התרחשה תקלה ברמזורים בצומת עזריאלי בתל אביב ועומסי תנועה נרשמים בצומת. שוטרי תנועה מכווינים את התנועה בצומת וציבור הנהגים מתבקש להתאזר בסבלנות.



 מאתר החרמון נמסר כי גם באתר הלאומי החלו סופות רעמים, וכי האתר פתוח למבקרים. מרשות הטבע והגנים נמסר כי שבילי מצוק הארבל נסגרו למבקרים בשל תנאי מזג האוויר. רכבל מצדה, שנסגר בשל הרוחות, נפתח מחדש.


בשירותי הכבאות וההצלה בדרום נערכו בעקבות ההודעה על צפי להצפות בימים הקרובים בנחלי מדבר יהודה והערבה. אומנם על פי התחזית, השיטפונות לא יהיו בעוצמה של מה שאירע לפני עשרה ימים אך עדיין קיימת סכנה ויש להיערך בהתאם. "יחידות החילוץ שלנו נערכו לתחזית עם בדיקת כשירות של ציוד החורף והמים, שיהיו בהישג יד. היחידות כל הזמן בכוננות, אבל בימים שרביים הדגש הוא על ציוד אחר וכעת הן ערוכות שוב לתרחישים של שיטפונות בנחלים", הסבירו בשירותי הכבאות וההצלה בדרום.


ברד בתל אביב, צילום: אבשלום ששוני
ברד בתל אביב, צילום: אבשלום ששוני


ברד בתל אביב, צילום: אבשלום ששוני
ברד בתל אביב, צילום: אבשלום ששוני

 
בשירות המטאורולוגי מסרו עוד, כי גם מחר צפוי גשם מידי פעם מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. הגשמים יהיו מלווים בסופות רעמים בודדות. בשירות המטאורולוגי מתריעים עוד שגם ביום שלישי קיים חשש מהצפות בנחלי מדבר יהודה, הערבה וים המלח. במקביל, תחול ירידה קלה נוספת במידות החום והן יהיו מעט מתחת לממוצע. ביום רביעי ייתכנו עדיין עד לשעות אחר הצהריים גשמים מקומיים. ביום חמישי המערכת הגשומה כבר תהיה מאחורינו וחוזרים לימים החמים והיבשים, כאשר צפויה עלייה במידות החום.