אין דבר מהנה יותר מלצאת לחופשה, בעיקר כשזה נעשה בדרך מפנקת ומפוארת ותוך ידיעה שאנו עושים דרכינו אל היעדים הכי נחשקים. אבל לא אחת דווקא במהלך מה שאמור להיות החופשה המושלמת ביותר עלולים להתרחש התרחישים הגרועים ביותר, שכמו נלקחו הישר מהסיוטים שלנו. אירוע מחריד כזה אירע לאחרונה לנופשים על ספינת התענוגות "קרניבל דרים", שספינתם הוצפה בזמן ששטו מניו אורלינס לאיים הקרביים.



אותו שייט בן שבעה ימים התנהל על מי מנוחות ברובו הגדול והעתיד נראה מבטיח, עד שהגיע היום החמישי למסע. על פי הדיווחים בכלי התקשורת, במהלך אותו הלילה מכשיר להסדרת השינה של אחד הנוסעים ברציף התשיעי עלה באש וגרם לשריפה קטנה, מה שהפעיל את מערכת כיבוי האש האוטומטית. אך בשל תקלה במערכת, אחד הצינורות נשבר והרציף כולו על כל 50 החדרים שלו הוצף במים. כל מי ששהה במקום אותה עת פונה לקומות אחרות.


 
סרטון דרמטי מהאירוע הועלה לפייסבוק בידי מרלה דאון האסה, שסיפרה שמכשיר השינה של גישה הוא שגרם לשריפה. "הגיס שלי הפעיל את המכשיר ושם אותו עליו ואז המכשיר עלה באש", כתבה. הסרטון הפך מיד ויראלי, כשאחד כתב: "הייתי בטוח שזה הטיטאניק", ורבים הסכימו עם ההשוואה. למרבה המזל, בניגוד לטיטאניק, באירוע הספציפי הזה איש לא נפגע.

דובר של החברה מסר בהצרה רשמית שהנוסעים שנפגעו יקבלו החזר מלא על השייט, וכן יזכו להנחה אם יבחרו לשוט איתם בעתיד. "הצוות שלנו החל לנקות באופן מידי את המים הנקיים שייצאו ממערכת כיבוי האש", הוסיף הדובר. "אנו מעריכים את ההבנה מצד האורחים שלנו ומביעים את התנצלותנו הכנה. אנו גם מודים לצוות שלנו על הפעולה המהירה והעבודה הקשה".