מי מאיתנו שלא נולדו למשפחת טראמפ ונאלצים לעבוד קשה יודעים שלפעמים צריך להתמודד עם קולגות ובוסים לא פשוטים, בלשון המעטה. זה יכול להיות קולגה שלא מפסיק לחפור, קבוצת עובדים שמרכלים על כולם או בוס שמפיל עלינו יותר מידי עבודה כי לא בא לו לעבוד בעצמו. אבל בעוד אנחנו מתלוננים על דברים פעוטים אלו, יש בקצה אחר של העולם בוסית מהגיהינום, שתועדה סוטרת לעובדים שלה ואף מכריחה אותם ללכת על ארבע.

האירוע המזעזע תועד במסגרת ישיבת צוות של חברת נד"לן בסין, במסגרתה בודקים אם העובדים הגיעו ליעדי המכירה החודשיים שלהם. כפי שוודאי ניחשתם, העובדים שנראים מושפלים בסרטון הם אלו שלא הגיעו ליעדיהם. למרות שהאירוע בכלל לא היה אמור להתפרסם הוא דלף לרשת, והחברה ספגה בעקבותיו ביקורת קשה מצד מיליוני הגולשים שצפו בו. אחד הגולשים סיכם את התחושה הכללית: "חברה מכובדת לעולם לא תעשה משהו שישפיל את עובדיה בצורה כזו". בעקבות הדרמה הרבה שעורר הסרטון, דובר של החברה מיהר להגיב ואמר ששיטות הענישה של החברה יבחנו, על למנת לשפר אותן.

ההצהרה הזו יצאה במקביל לטענה של אחד העובדים, שסיפר שהוא וארבעת המצולמים הנוספים הם אלו שביקשו את העונש הזה, וזו לא הייתה יוזמה של החברה. הוא הוסיף שהבוסית בכלל לא רצתה לעשות זאת, אבל הסכימה לאחר שהם התחננו בפניה. בשלב זה לא ברור אם העובד דובר אמת או לא, אבל האירוע הקשה הספיק לבוסית המענישה, והיא התפטרה מיד לאחר הדלפתו.