בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (רביעי) 21 חודשי מאסר בפועל על אהרון קדוש, ששירת כרכז מודיעין בתחנת זבולון במשטרת ישראל. קדוש הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר, בעבירות שוחד, הפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט, קבלת דבר במרמה והפרת סודיות. בגזר הדין קבע כב' השופט כי "מעשיו של הנאשם הינם חמורים ומכוערים. באי כוח הנאשם הפנו לפועלו רב השנים של הנאשם במיגור הפשיעה, אך דווקא לנוכח עבור זה, בולטת מעידתו-שאינה חד פעמית או מקרית, אלא ממושכת, כללה מעשים רבים וכוונה כנגד רבים". 
עו"ד בתיה קוליץ, המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה: "שוטר אשר מנצל את קשריו עם גורמים עברייניים, ומציג בפניהם מצג לפיו ביכולתו לחלצם מן הדין אם רק יתנו לו את התשורה החודשית- מועל בתפקידו וגורם לנזק משמעותי באמון הציבור במשטרה. גזר הדין שניתן היום מבטא את חומרת העבירות שביצע רכז מודיעין, אשר תפקידו היה לאכוף את החוק ולהילחם בשחיתות העבריינית, ובמקום זאת "חצה את הקווים" וניצל את מעמדו וסמכותו כשוטר וכאיש מודיעין כדי לבצע עבירות פליליות חמורות".
הנאשם הורשע בכך שמסר מידע משטרתי שהיה ידוע לו מתוקף תפקידו לגורמים אשר היה עימם בקשר, אותם הכיר במסגרת תפקידו, בתמורה לשוחד כספי ומיני. עוד בתמורה לשוחד האמור, הציג הנאשם בפני מקורביו מצג שווא לפיו הוא יכול לוודא כי לא תתבצע אכיפה משטרתית אקטיבית בעסקיהם ובמידת הצורך ידווח להם עובר לפעילות משטרתית מסוג זה.

במסגרת מעשיו קיבל הנאשם סכום של כ-25 אלף שקלים בשנים 2011-2014 מאדם שפעל בתחום בתי הבושת וכן קיבל שירותי מין מנשים שעבדו בתחום זה, וזאת לאחר שהציג מצגי שווא ולפיהם הוא יכול להעניק "שקט תעשייתי". "חסינות" דומה הבטיח הנאשם לאדם שעסק בתחום ההימורים וזאת תמורת 9000 שקלים. מעשיו התאפיינו בניצול כוחו של הנאשם כרכז מודיעין להשגת טובות הנאה שונות וכן במסירת מידע מתוך המאגרים המשטרתיים לאזרחים שלא היו זכאים לקבלו. בעקבות המקרה קדוש פוטר מהמשטרה.