בחודש האחרון לא ניתן היה להתחמק משירה של נטע ברזילי "TOY", ונדמה שהוא מתנגן בכל מקום אפשרי החל מהבמה הגדולה באירופה ועד כל קיוסק ברחוב. עם להיט גדול שתפס בכל העולם, עושה רושם שלא משנה מה תהיה התוצאה ביום שבת הקרוב, כשבליסבון, פורטוגל, יתקיים גמר אירוויזיון 2018 והנציגה הישראלית תתמודד מול 25 מדינות אחרות - אנחנו כבר ניצחנו. כעת, קצת לפני שנגלה אם לקחנו את התחרות, הגיע הזמן לצחוק על השיר החרוש כל כך.



ערוץ היוטיוב "דיבוב מצחיק" שאחראי לכמה מהפרודיות המצחיקות ביותר שעלו לרשת, שחלקן הפך לוויראלי במיוחד, כמו זו של קרין גורן, העלה היום (חמישי) את הגרסה שלו לקליפ הידוע של נטע ברזילי. הסרטון החדש עושה צחוק מתנועות הריקוד התזזיתיות של הרקדניות בקליפ, וההברות השונות שמוציאה הנציגה הישראלית במהלך השיר, וכולל שורות כמו: "פקום, פקום, חראפ, חראפ, מיאו, ציף, ציף, ציף, אני לא משוגע".





כזכור, לפני שבועיים יצא לאוויר העולם פרודיה אחרת ומצחיקה במיוחד ללהיט של בריזלי. השיר "GOY" של הזמרת תהילה, המתאר את סיפור אהבתה של צעירה חרדית לגבר גוי, וכולל את המילים: "אתה גוי, השם ישמור, אני משתגעת מהאהבה. 'את עושה לי את המוות', אמא אומרת, 'אוי א ברוך'".