אולי לא ידעתם, אבל חובב אירוויזיון זה לא רק טייטל. חובבי האירוויזיון לוקחים את התחביב שלהם ברצינות ויש להם אפילו ארגון חובבים רשמי עולמי שנקרא OGAE קיצור של המינוח הצרפתי - "Organisation Générale des Amateurs de l'Eurovision", ובעברית - ארגון חובבי האירוויזיון הכללי.



בוכה, רוקדת ושרה: הזכייה המרגשת של נטע ברזילי בפרס ה-"OGAE"

לכל מדינה יש סניף משלה, אשר מארגן אירועים שונים במהלך השנה לחבריו. אחד האירועים הגדולים נערך כחודש לפני התחרות עצמה (בחודש אפריל), אז נפגשים חברי המועדון בכל מדינה ומצביעים לשירים המתחרים באירוויזיון. כל מועדון מעביר את הצבעתו להנהלת הארגון העולמית, המשכללת את התוצאות ומכריזה על הזוכה במקום הראשון של החובבים.



השנה, באופן לא מפתיע, זכתה במקום הראשון נטע ברזילי שלנו עם 456 נקודות ופער משמעותי מהמקום השני אחריה - צרפת שקיבלה 352 נקודות. אל המקום השלישי הגיעה פינלנד עם 226 נקודות.



השנה לראשונה, הוחלט גם להעניק פרס לזמר אשר מגיע למקום הראשון וכך אתמול בערב, במהלך המסיבה השנתית הקבועה של ה-OGAE, הגיעה נטע ללא ידיעה על כך שהיא עומדת לקבל פרס וכאשר הבינה שהיא זכתה במקום הראשון של החובבים, ניכר היה שהיא מאוד מופתעת ואף ניתן היה לראות כמה דמעות של התרגשות ואושר. הקהל הגיב בהתאם כאשר החל לשיר לה את השיר שלה "TOY", וגרם לה לרקוד, לחייך ולשמוח.





הפרס הוענק לה על ידי יו"ר הסניף הישראלי, איציק פישלי, שאמר ל"מעריב אונליין": "זה כבוד גדול עבור המועדון הישראלי להיות זה שמתחיל מסורת של הענקת פרס לזמר הזוכה. נטע בהחלט ראויה וזה היה ניכר בצורה הכי בולטת בתגובה הנרגשת שלה. אנחנו מוכנים שהשנה תהיה שנה שהמועדון גם צודק בנבואות שלו. אין מתמודדת ראויה יותר. אנחנו שולחים חיבוק ענק למתמודדת".