ביתו של יאסר דוואבשה ממשפחתם של זוג ההורים והתינוק שנהרגו בשריפה לפני כשלוש שנים, עלה באש הלילה (שישי) בכפר דומא. שריפה זו מצטרפת לשורת הצתות של בתיהם של בני המשפחה מאז המקרה. בתוך כך, המתנחלים והפלסטינים מפנים אצבע מאשימה אחד כלפי האחר לגבי האחריות למעשה. המשטרה אומרים כי "מחקירה ראשונית של הממצאים בשטח נראה שלא מדובר בהצתה אלא קצר חשמלי".



בארגון עוצמה יהודית לאחר האירוע מסרו כי הדבר "מוכיח סופית את הטענות שגם הרצח בדומא הוא חיסול חשבונות פנימי". עוד ציינו כי "שורת ההצתות גם כאשר עמירם בן אוליאל והקטין בכלא מוכיחה באופן סופי את הטענות שהרצח בדומא הוא חיסול חשבונות פנימי".



מנגד, האחראי על ההתנחלויות בצפון הגדה ברשות הפלסטינית, גסאן דגלס, מפנה אצבע מאשימה כלפי המתנחלים. "המתנחלים שברו את חלון בית משפחת יאסר דוואבשה, והשליכו בקבוק תבערה לתוכו סמוך לשעה 3:20", סיפר לסוכנות מען, "תושבים כיבו את השריפה. בנס נמנע אסון כבד".



הרצח בדומא התרחש בחודש יולי 2015, כאשר על פי החשד חוליה מ"נוער הגבעות" השליכה לעבר בית משפחת דוואבשה בכפר שני בקבוקי תבערה, כנקמה על רצח מלאכי רוזנפלד ז"ל חודש לפני כן. בפיגוע נרצחו זוג הוריו של אחמד, סעד וריהאם, ואחיו התינוק עלי, אחמד עצמו נכווה באורח קשה. על הקירות רוססו כתובות בעברית בהן נכתב נקמה, יחי המלך משיח וצוירו על קירות הבית מגני דוד.

הרצח בדומא ב-2015. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
בינואר 2016 הוגש כתב אישום נגד עמירם בן אוליאל, החשוד המרכזי ברצח, ונגד קטין נוסף שהיה אמור להשתתף בפיגוע אך לא הגיע לנקודת המפגש. בן אוליאל נאשם בשלוש עבירות רצח, שתי עבירות ניסיון רצח, שתי עבירות הצתה וקשירת קשר לביצוע פשע ממניע גזעני. הנער מואשם בקשירת קשר לביצוע פשע, שישה אישומים של עבירות הצתה, עבירות רבות של היזק בזדון ממניע גזעני ועלבון דת ממניע גזעני. 

לאחרונה פורסם כי בפרקליטות מבקשים מבית המשפט להתמקד אך ורק בהודאות באשמה שניתנו ללא הפעלת כוח בתיק הרצח. בית המשפט יכריע האם ההודאות באשמה שהושגו בעינויים בחקירות שב"כ הן חוקיות.