גם היום (שישי) התקיימו הפרות סדר בגבול רצועת עזה, במתכונת דומה לימי שישי מאז 30 באפריל, שבהם העימותים מול כוחות צה”ל מתנהלים בלפחות חמישה מוקדים שונים לאורך הגדר. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח בשעות הערב כי אחד המפגינים, ג׳בר סאלם אבו מוסטפא (40) שנורה בחזה על ידי צלף צבאי מת מפצעיו. בנוסף, דיווחו הפלסטינים על יותר מ-200 בני אדם שנפצעו בהפגנות. 
 
מצה"ל נמסר כי במהלך היום התקיימו הפרות סדר אלימות בחמישה מוקדים, בהשתתפות כ-5,000 פלסטינים. עוד נמסר כי מפרי הסדר נהגו באלימות, הבעירו צמיגים, יידו אבנים ושיגרו עפיפונים אליהם מחוברים חפצים בוערים להבערת שריפות בשטח הארץ. 
 
 במהלך קיום ההפגנות, איש הימין רן כרמי בוזגלו, שהוביל את המאבק למען שחרורו של אלאור אזריה, ניסה להעיף עפיפון קרוב לגבול הרצועה באזור נחל עוז ולהצית אותו על מנת לפגוע בצד הפלסטיני, יחד עם עוד שני פעילים. הוא נכשל במשימתו כשהעפיפון חזר לעברו, נפל בשטח ישראל, וגרם להצתה. לאחר מכן השלושה נעצרו על ידי צה"ל ועוכבו לחקירה על ידי המשטרה.
 
היום היה יום השישי האחרון לפני עימותים בהיקף גדול יותר שצפויים בשבוע הבא סביב מספר תאריכים: ביום שני ייערך טקס חנוכת השגרירות האמריקאית בירושלים, למחרת יציינו הפלסטינים את יום הנכבה, ובסוף השבוע יתחיל חודש הרמדאן.
 
לא ברור עדיין אם בכל אחד מהימים הללו יתקיימו הפרות סדר גדולות, או שחמאס ירכז מאמץ ביום שישי הבא. בכל מקרה, בצה”ל נערכים לכל האפשרויות.