זה קרה! הלילה זכתה נטע ברזילי במקום הראשון בתחרות האירוויזיון והמדינה חוגגת. זוכי האירוויזיון לדורותיהם בירכו הבוקר (ראשון|) אצל אילה חסון ב-103FM את המתמודדת הצעירה שהביאה הרבה כבוד למדינת ישראל אחרי לילה מותח. "אני כל כך מאושר מהזכייה", שיתף יזהר כהן, "מגיע לה ומגיע גם לנו". 


עשרות אלפים חוגגים בכיכר רבין את הזכייה באירוויזיון

חגיגות בכיכר רבין

"סימנתי אותה עוד לפני חצי שנה", סיפרה גלי עטרי, "נטע עשתה סוף לנאחס ולבצורת שהייתה לנו באירוויזיון בשנים האחרונות ועשתה סוף להגמוניה התימנית ששלטה באירוויזיון. נטע מוכשרת וזמרת מדהימה. מלא אנשים שיש כלפיהם סטריאוטיפים יקומו היום בבוקר בחיוך, בזכותה אני יכולה לקוות שהחיים שלהם יראו טוב יותר. נטע היא העצמה נשית אחת גדולה, עם כל מה שקורה במדינה, עם כל המתח והפחדים יצא לו תרנגול קטן שעשה כיף לאנשים בלב".



נטע אמש לאחר הניצחון. צילום: AFP
נטע אמש לאחר הניצחון. צילום: AFP


"יש בה חן כובש", הוסיף יזהר כהן, "יש בה אנרגיה שמתפרצת, למרות ההתרגשות היא ביצעה את השיר בצורה מושלמת. היא מלאה בחדשנות, הביאה דבר חדש והעבירה מסר רציני עם קריצה. היא הלכה כמו שהיא לתחרות והתעקשה להישאר עצמה לאורך הדרך מבלי להשתנות".

נטע והמשלחת אתמול בליסבון. צילום: כאן
נטע והמשלחת אתמול בליסבון. צילום: כאן


בנוסף התייחס יזהר כהן לזכייתה של גלי עטרי באירוויזיון והוסיף: "קינאתי בגלי עטרי שלאחר הניצחון היא שבה לישון במיטה שלה לאחר התחרות. הזכייה של השיר 'אבניבי' הייתה כל כך ראשונית ולא ידעו להתמודד עם זה כמו היום. כשנטע זכתה העיתונאים נגשו אליה בסדר מסוים ודיברו איתה, עליי כולם קפצו, כמעט הרגו אותי". גלי עטרי הצטרפה לדבריה: "זה היה מיוחד ומרגש לנצח בבית שלי, הרגשתי שהבאתי את הניצחון הביתה. נטע התייחסה אל כל העיתונאים בסבלנות אין קץ, דיברה באנגלית מצוינת וענתה לעניין".
עריכה: איתמר זיגלמן