החגיגות מתחילות: אחרי שישראל זכתה בפעם הרביעית באירוויזיון, עם הופעה בלתי נשכחת של הזמרת נטע ברזילי בגמר הגדול שנערך בליסבון, פורטוגל, בארץ מתחילים להתכונן לשובה. אמש ברזילי עלתה לבמה עם שירה "TOY" ונתנה הופעה מצוינת שהכניסה את הקהל באולם בליסבון לטירוף, ונראה שבעיריית תל אביב מתכננים לשחזר את אותו הטירוף.


נטע ברזילי בביצוע לייב ראשון ל"Toy". צילום: קיץ ברבנר

מסתמן כי מחר תיערך הופעה של הזמרת בכיכר רבין. המופע מתוכנן להיערך ללא תשלום, בעיריית תל אביב החלו לעבוד על הפקת האירוע היום ועדיין אין אישור סופי מהעירייה לקיום המופע. עם זאת, משטרת ישראל כבר אישרה את קיום המופע. כזכור, זוהי לא הופעתה הראשונה של הזמרת בכיכר, ובמסגרת אירוע קידום האירוויזיון "Israel calling" היא עשתה את מופע הבכורה שלה עם השיר באותו המקום ממש.



עם חזרתה של נטע ברזילי לישראל צפויה להיערך מסיבת עיתונאים עבור הכתבים המקומיים, כך הודיע היום (ראשון) איש יחסי הציבור עופר מנחם שהחל לטפל בזמרת. מועד הנחיתה המשוער של ברזילי הוא בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר, יום שני, ומועד מסיבת העיתונאים נקבע לשעה 5:00.



כזכור, ישראל כאמור הגיעה למקום הראשון עם 529 נקודות כשאחריה קפריסין עם 436 נקודות. במקום השלישי סיימה אוסטריה עם 342 נקודות. לאחר זכייתה אמרה נטע בדמעות: "אני כל כך שמחה, תודה שבחרתם בשונה, תודה שחגגתם את המגוון, אני אוהבת את המדינה שלי. בפעם הבאה בירושלים". גם ראש הממשלה נתניהו הצטרף לחגיגות וכתב בטוויטר: "נטע, את כפרה אמיתית. הבאת הרבה כבוד למדינת ישראל! לשנה הבאה בירושלים!". ראש הממשלה התקשר לברזילי לאחר הזכייה ואמר: "את השגרירה הכי טובה של ישראל. אני אגיד לך שתי מילים - כפרה עלייך".