כפרה עליהם: עינת וארז ברזילי, הוריה של נטע, הזוכה באירוויזיון 2018, סיפרו היום (ראשון) לחדשות כאן על הילדה הדחויה מהוד השרון שגדלה לכבוש את אירופה. "אני תמיד אמרתי לנטע: 'את הולכת לאצטדיונים', אני האמנתי בזה. 'אבל זה תלוי בך, מה שאת תעשי עם זה'. הבנו שיש פה משהו מיוחד", סיפרה האם עינת. "שכרנו איזה בית ליד הים, רחוק מההמולה של העיר, ורצינו לייצר לה מקום שאם היא תרצה, שהיא תוכל לבוא להירגע. ובאמת היא באה לכמה שעות וזה היה כמה שעות קסומות". 
"ראינו אותה כבר בגיל 3, היא שרה ורקדה לפני שהיא דיברה", אמרה. "היא עשתה לנו בית ספר כל החיים", הוסיף האב ארז. עינת סיפרה: "היה ברור שהיא מאוד אוהבת את זה, היא מאוד אהבה להופיע, מאוד אהבה את התלבושות, מאוד אהבה את המוזיקה. זה עשה לה טוב. אנחנו היינו הקהל שלה בהתחלה".

עשרות אלפים חוגגים בכיכר רבין את הזכייה באירוויזיון
"אני לא מרגישה שגידלתי אותה באופן מיוחד לעומת שני האחים האחרים שלה. את שלושתם גידלנו באותו אופן", אמרה אמה של הזוכה בתחרות הזמר האירופית. "אני מרגישה שיותר משאני גידלתי את נטע, נטע גידלה אותי בהרבה מובנים. כי אתה צריך להתאים את החינוך לילד, לילד שאתה מקבל, למה שקיבלת".

על ההסתגלות לתהילה של בת המשפחה, אמרה: "נצטרך ללמוד איך לחיות עם זה, איך למצוא את הזמנים האלה שאנחנו יכולים, כמשפחה, להיפגש. זה יהיה באמת מאתגר, אבל אני בטוחה שנצליח".  


משפט מפתיע למדי התקבל אתמול דווקא מיאן אולה סאנד הנורווגי, המפקח הראשי של התחרות, שפנה לנטע במהלך מסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחר זכייתה באירוויזיון. "קודם כל אני רוצה לברך אותך על זכייתך, זו היתה הופעה פנטסטית", והוסיף כי כנראה מדובר "בלהיט הגדול ביותר שידעה התחרות האירופית".



נטע ברזילי זוכה בגמר האירוויזיון. צילום: AFP
נטע ברזילי זוכה בגמר האירוויזיון. צילום: AFP