חוגגים בכיכר: אלפים הגיעו הערב (שני) לכיכר רבין בתל אביב למופע הוקרה לנטע ברזילי שזכתה באירוויזיון עם השיר "TOY". למופע בכיכר זרמו מכל עבר אלפים רבים נוספים. האירוע מתקיים תחת אבטחה כבדה של שוטרים ואנשי אבטחה. שוטרים נראו גם על גגות הבניינים מסביב, והרחובות הסמוכים לכיכר נסגרו לתנועת הולכי רגל. 


נטע ברזילי בביצוע לייב ראשון ל"Toy". צילום: קיץ ברבנר
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי קרא לנטע ברזילי להופיע ואמר לה: "כפרה עלייך". הוא הוסיף: "החזקנו לך אצבעות, הבאת את האירוויזיון לירושלים". ברזילי שהתקבלה בתשואות סוערות ובקריאות "נטע" אמרה: "הכל בזכות התמיכה שלכם וההתלהבות. אני רוצה גם להודות לצוות המדהים שהיה איתי בחודשים האחרונים. ביחד זכינו". לאחר מכן היא החלה לשיר כאשר הקהל העצום מגיב בתשואות וכל אחד מצלם במכשיר הסלולרי. רבים החלו להריע ולרקוד למרות הצפיפות הרבה. זו חוויה שלא נראתה שנים רבות בכיכר רבין בתל אביב. 
 
מוקדם יותר, גלי עטרי עלתה לשיר את השיר שזכה באירוויזיון ב-79', "הללויה", כאשר הקהל שר ביחד איתה. נטע ברזילי נכנסה כאשר היא מוקפת בעשרות מאבטחים וסקרנים שניסו לצלם אותה ולתפוס סלפי. ברזילי, מחויכת, כאשר ההמולה מסביבה רבה. הקהל שהבחין בה קיבל אותה בתשואות סוערות בעת שעטרי סיימה לשיר. 
 
צופים רבים תפסו מקומות מבעוד מועד סמוך לבימה שהקימה עיריית תל אביב, ומוכנים עם סמארטפונים לצלם את עליית ברזילי לבמה. על אחד מהשלטים שהונפו במקום נכתב "נטע, את המלכה שלנו". מאיה, המתגוררת לא הרחק מכיכר רבין, סיפרה: "אנחנו רוב הזמן חווים כאן הפגנות. לשם שינוי יש לנו גם אירוע משמח שבו כולם ביחד. זו חוויה משמחת". האירוע נפתח במופע חימום של הדי.ג'יי דלית רצ'סטר.
 
 
 

בעיריית תל אביב החלו לעבוד על הפקת האירוע רק אתמול והספיקו להביא רשימת מופעים מכובדת שכולל את הזמרים אבי טולדנו, אורנה ומשה דץ, יזהר כהן, גלי עטרי, וכמובן נטע ברזילי ומשלחת ישראל לאירוויזיון. את הערב ינחה מגיש הרדיו הידוע אליקו. כזכור, זוהי לא הופעתה הראשונה של הזמרת בכיכר, ובמסגרת אירוע קידום האירוויזיון "Israel Calling" היא עשתה את מופע הבכורה שלה עם השיר באותו המקום ממש.

כיכר רבין מלאה עד אפס מקום ורבים מצטופפים ברחוב אבן גבירול הסמוך מאחר שלכיכר כבר אין אפשרות להיכנס בשל הצפיפות. רבים מניפים דגלים והאווירה ססגונית ונרגשת. אבי טולדנו, ששר הערב והשתתף באירוויזיון: "אני מתרגש בשביל נטע. כבר התרגשתי בזמנו ואני יודע מה זה. הזכייה של נטע היא ניצחון למוזיקה. היא הצליחה לנצח עם שיר כל כך חריג בזכות המוזיקה המוצלחת. זה אירוע מיוחד עבורי". אורנה ומשה דץ עלו לשיר לתשואות האלפים הרבים. אורנה דץ אמרה: כמה כיף להיות ישראלי. היו בדרך לכאן פקקים של אנשים שרצו לשמחו. זה עושה טוב לכולם". 

בין ההמונים שהגיעו היה גם ח"כ אורן חזן (ליכוד) השוקל לרוץ לראשות עיריית תל אביב. "זה אירוע שאסור לפספס. לראות את עם ישראל ככה שמח זו חוויה מיוחדת. לא חסר לנו על מה לשמוח". בתשובה לשאלה על התמודדותו, אמר חזן: "אני שוקל. גם פה אני מקבל אינדיקציות של אהבה ותמיכה מאנשים וזה נותן לי כוח".