אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, תקף הבוקר (שלישי) את הפרקליטות על הערעור שהגישה נגד זיכויו, ואמר כי היא "מתנקמת ורודפת" אותו. בראיון לתוכנית "קלמן-ליברמן" בכאן ב', חסן התייחס גם לאיומי הפרישה של עובדי נמל אשדוד מההסתדרות ואמר כי העומד בראשה הוא "אדם חלש מאוד" וכי לוועד "אין מנהיגות".
"עורכי הדין שלי ילמדו את זה. על פניו רואים שיש פה רדיפה אישית נגדי מהיום הראשון. אדם שזוכה מכל האשמות. הפרקליטות בוחרת לרדוף אותי", אמר חסן. "הופתעתי, האמנתי אחרי הדברים הקשים של השופט, למעשה הוא הרשיע אותם במה שקרה לי. חשבתי שילמדו את הלקח. הכוח שלהם נעשה בו שימוש לרעה".
חסן הוסיף: "יש זכות ערעור לשני הצדדים, אבל היה זיכוי כל כך מהדהד. מצד שני השופט מאשים את הפרקליטות, אתה לא מצפה לאחר דברים כל כך קשים על הפרקליטות. הם צריכים לשים את המפתחות וללכת הביתה. "הם בוחרים להתנקם בי באופו אישי ולרדוף איתי. בהודעת הערעור אין מילה וחצי מילה על מה שנאמר על ראש ארגון פשיעה במדינת ישראל, במקום הם יגישו אישום על סעיף מינורי של הפרת אמונים".


 נמל אשדוד. צילום: אלוני מור
נמל אשדוד. צילום: אלוני מור

 
יו"ר הוועד לשעבר התייחס למצב בנמל אשדוד ותקף את ההסתדרות ואת הנהגת הוועד הנוכחית. "תשמע זה מאוד עצוב שהגענו למצב הזה. זה תוצאה של חוסר מנהיגות בנמל, אין היום משהו שיכול להוביל למהלך אסטרטגי", אמר חסן. "מצד שני אין הסתדרות חזקה, יו"ר ההסתדרות אדם חלש מאוד וגם האנשים שמתחתיו. לא יכול להיות שלמעלה מ-4 שנים הם יושבים על הכיסאות ולא עושים דבר ודואגים רק לעצמם, וכששומעים שאלון חסן או-טו-טו חוזר לנמל אז הם פתאום מתעוררים. אין מנהיגות, לא בוועד, לא בהסתדרות, וזו התוצאה. אני אומר זאת בצער. לראות דבר כזה זה מביש, הם בחרו לעשות את הדבר הקל ביותר וזה לברוח".

כשנשאל אם בכוונתו לשוב להנהגת הנמל, השיב חסן: "קודם כל אני רוצה להיכנס לנמל. אתה מתאר לעצמך שלא מאפשרים לי להיכנס לנמל? זה פשוט מביש. אני לא מכיר מקרה שאדם זכאי ולא נותנים להיכנס למקום עבודתו. מהסיבה הפשוטה שזה אלון חסן, אם זה היה מישהו אחר זה לא היה קורה. ראיתי את הפוסט של ישראל כ"ץ כנראה שגם הוא מבין שצריך מנהיגות ושאין לו עם מי לדבר, לא בהסתדרות ולא בנמלים". 


כזכור, הפרקליטות הגישה אתמול לבית המשפט העליון ערעור על זיכויו של חסן. הוא הואשם בעבירות של לקיחת שוחד, בקשת שוחד, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור בתאגיד, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור, הלבנת הון ועבירות מס נוספות. הוא לבסוף זוכה בבית המשפט מחוזי בחודש שעבר בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. המדינה מערערת רק על הסעיף של מרמה והפרת אמונים ולמעשה מוותרת על האישומים בשאר העבירות, כולל עבירת השוחד.