פרשת נישואים טראגית מסעירה בימים אלו את הודו, לאחר שתמונות וסרטונים מחתונה של ילד בן 13 עם אישה בת 23 דלפו לרשת. זה נשמע כמו הסיוט של כל הורה, אך במקרה זה מי שעומדת מאחורי היוזמה היא לא אחרת מאשר אימו של הילד, לה יש עוד ארבעה ילדים. על פי הדיווחים המקומיים, האם, מכפר באנדרה פראדש, השיאה את בנה כי רצתה לוודא שתהיה מי שתדאג לילדיה, כיוון שהיא גוססת מסרטן ואביהם אלכוהוליסט.

החתונה אומנם התרחשה לפני מספר שבועות, אך עוררה זעם בקרב הציבור והרשויות רק לאחרונה, לאחר שתמונות וסרטונים ממנה דלפו לרשת. על פי דיווח של ה-hindustantimes, מאחר שחתונה כזו אינה חוקית, גורמים בכירים מיד פתחו בחקירה וניסו לאתר את בני הזוג ומשפחותיהם, אך ללא הצלחה. 
 
שכנים של האם ומשפחתה סיפרו שהאם שמעה במקרה על אישה מהכפר סמוך שרוצה להתחתן וניצלה את ההזדמנות. השניים נישאו בהסכמה מלאה של שתי המשפחות בטקס מסורתי שכלל משפחה וחברים. נכון לעכשיו המשפחות של שני הצדדים נמצאות במחבוא, אך גורם בכיר הפציר בהם להסגיר מיד את בני הזוג: "הנישואים יבוטלו כיוון שאינם תקפים לפי החוק. אם ההורים לא יסגירו את החתן והכלה לרשויות תוך יומיים, נגיש נגדם תביעה".

מסתתרים מהרשויות. בני הזוג שנישאו שלא כחוק
מסתתרים מהרשויות. בני הזוג שנישאו שלא כחוק