הפרשה שהסעירה את המדינה תיסגר בקול ענות חלושה? על פי המסתמן, המשטרה תמליץ לסגור את תיק השופטת בדימוס הילה גרסטל, עקב חוסר אשמה. בעדות שמסרה התברר שלא התקיימה הצעה קונקרטית לפיה תמונה ליועצת המשפטית לממשלה בתמורה לסגירת תיק המעונות נגד רעיית רה"מ שרה נתניהו. עמית סגל מחברת החדשות התייחס לנושא היום (שלישי) ב-103FM.



"כשהפרשה הזו פרצה לעולם סיפרו לנו כמה שהיא מטורפת וכינו אותה 'הפרשה החמורה ביותר בתולדות מערכת אכיפת החוק'", סיפר סגל. "הסיפור הכי מדהים בפרשה הזאת, שהייתה בווליום הציבורי הכי גבוה שיש, הוא המעצר של יועץ התקשורת אלי קמיר לשבעה ימים. במונחים של עבירות 'צווארון לבן' מדובר בצעד חסר תקדים. העירו אותו בארבע בבוקר מבלי לחקור אותו באמת, בניסיון להוכיח שהתקיים דיל עם בין קמיר לניר חפץ שעל פיו השופטת הילה גרסטל תסגור את תיקי שרה נתניהו ותקודם להיות היועצת מהמשפטית. לבסוף הכל נסגר בקול ענות חלושה". 

"זה מרגיש ממש כמו סיטקום", טען סגל, "השופטת גרסטל טענה שהיא קיבלה הצעה קרימינלית אך לא במובן הפלילי של המילה. או שהפרשה הזו חמורה ומבצעים בה הנחות סלבס או שכל הפרשה הזו נופחה למימדים מוגזמים בעיתוי דרמטי ובניסיון לגייס את ניר חפץ כעד מדינה. משהו כאן מאוד מוזר, מה גרם לשופטת להיזכר בנושא אחרי שנה?". 
עריכה: איתמר זיגלמן