שרת התרבות והספורט מירי רגב תקפה היום (שלישי) את ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) בתגובה לדבריו לפיהם צה"ל ביצע "טבח" ברצועת עזה, וקרא להרחבת העימותים ליהודה ושומרון. במהלך ביקור ביישוב אורנית, רגב אמרה כי טיבי קרא לצעירים פלסטינים להפוך למחבלים מתאבדים, וקראה לו "לעזוב את השאהידים".

"מסר קטן לאחמד טיבי. טיבי דיבר אתמול והיום עלינו שאנחנו מדינה שרודפת מלחמה, מדינה של טרור. אז אני מזכירה לטיבי שמי שקרא לילדים צעירים להצטרף לשאהידים זה הוא", אמרה רגב. "הם, לצערי אני אומרת הם, במקום לרדוף שלום להגן על חיים מעודדים אנשים ללכת להתאבד ולעשות טרור במקומות הומי אדם ולפגוע בחפים מפשע".
השרה הוסיפה: "אז אני אומרת כאן בשומרון עם אהבה גדולה ועם הודיה גדולה לקדוש ברוך הוא על מה שיש לנו: אנחנו כאן לנצח, האמת שלנו מנצחת. אחמד טיבי, עזוב את השאהידים, תעזוב את אותם אנשים ומחבלים מעודדי טרור, תצטרף לטובים, כי הטובים תמיד מנצחים".

בריאיון לגלי צה"ל קרא טיבי להתרחבות ההפגנות ברצועת עזה ליהודה ושומרון. "אני מקווה שהמחאות תהיינה בכל מקום גם בגדה המערבית", אמר חבר הכנסת. לדבריו, "צה"ל טבח ב-52 פלסטינים לא חמושים. גם אם חמישה אנשים היו חוצים את הגדר - אפשר היה לעצור אותם. הספין של בקבוקי התבערה והטרור לא יעזור, מדובר בטבח".