נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס היום (שלישי) למצבה של רעייתו מלניה, אשר עברה ניתוח להסרת גידול שפיר מאחת מכליותיה, בבית החולים הצבאי על שם וולטר ריד שליד וושינגטון. בציוץ בטוויטר כתב: "הגברת הראשונה שלנו במצב טוב מאוד. נעזוב את בית החולים בתוך שניים או שלושה ימים. תודה רבה לכולם על האהבה והתמיכה".



בהודעה שמסרה הדוברת שלה אתמול נכתב כי "הבוקר, הגברת הראשונה מלניה טראמפ עברה הליך אמוליזציה לטיפול בגידול בכליה. ההליך הרפואי עבר ללא סיבוכים והיא צפויה להישאר תחת השגחה במהלך השבוע. הגברת הראשונה צפויה להחלים בצורה מלאה כדי שתוכל להמשיך ולפעול לטובת הילדים בכל מקום". עוד נמסר כי בזמן הניתוח, בעלה, הנשיא טראמפ, שהה בבית הלבן.



טראמפ הסביר אתמול כי "מדובר בהליך שהצליח. היא במצב רוח טוב. תודה לכולם על דאגתם". גם ראש הממשלה נתניהו איחל למלניה איחולי החלמה מהירה. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כתב "שרה ואני שולחים את איחולינו להחלמה מלאה של הגברת הראשונה".



יש לציין כי זו הפעם הראשונה שבה הגברת הראשונה עוברת הליך רפואי בהרדמה מלאה, מאז שנת 1987, אז ננסי רייגן עברה כריתת שד. רוזלין קרטר עברה ניתוח להסרת גידול שפיר מהחזה באפריל 1977, מספר שבועות אחרי שבטי פורד אובחנה עם סטרן השד, ועברה כריתה בספטמבר 1974.