השלווה בעיר טבריה הופרה היום (רביעי) לאחר שבשכונת רבי עקיבא בעיר התקבלה קריאה על אשה ובתה בשנות ה-50 וה-20 לחייהן, כשהן דקורות בפלג גופן העליון. כוחות הביטחון וההצלה שהגיעו למקום, נאלצו, לאחר ניסיון טיפול מציל חיים, לקבוע את מותן של השתיים.


מעדויות של השכנים שנאספו על ידי גורמים המעורים בחקירה, עולה החשד לפיו הבת היתה מטופלת עקב סיבות נפשיות וההערכה היא כי מדובר באירוע שבו רצחה הבת את אמה ושמה קץ לחייה. בשלב זה בודקים את נסיבות האירוע ולאחר בדיקה פתולוגית יתבררו נסיבות המקרה. האם היתה זאת שהזעיקה את המשטרה לפני הרצח.
 
על פי עדויות השכנים, מדובר במשפחה נורמטיבית, בה האם היתה חד הורית. במשפחה ישנם עוד שלושה ילדים נוספים, האחים הגדולים של הצעירה, והאב לא גר עם המשפחה כבר הרבה מאוד שנים. השכנים טוענים כי הם שמעו צעקות מהבית של שתי הנשים - האם והבת: "היא הייתה זקוקה לעזרה נפשית, ביום העצמאות האחרון היא חתכה את ידיה", אמרו  השכנים בצער.
 
פרמדיק מד"א דודו פחימה סיפר על הזירה: "כשהגענו למקום, הובילו אותנו לתוך דירה שם ראינו שתי נשים, אחת בשנות העשרים והשנייה בשנות החמישים, הן היו מחוסרות הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותן במקום".

כזכור, בשנה שעברה, אדל קלמן נרצחה בעיר על ידי מי שהיה בעלה. גופתה נמצאה עם סימני אלימות קשים מאוד עליה, בתוך דירה שהוצתה ונשרפה. כאשר הגיעו למקום הכוחות, הם גילו גופת אישה בת 30, חרוכה, כשהיא ללא ראש ולאחר התעללות קשה. הראש נמצא כשהוא עטוף בבד ברחוב אחר.