יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פרסם היום (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלו תמונה ובה כיתוב נגד טורקיה. התמונה פורסמה בעקבות האירועים האחרונים מול טורקיה, שכללו בין היתר גירושים הדדיים של השגרירים והשפלות של גורמים בעת בידוק בטחוני. מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה כי "יאיר נתניהו הוא אדם פרטי, כך גם עמוד האינסטגרם שלו".



זו אינה הפעם הראשונה שבה פרסומים של נתניהו ברשתות החברתית מעוררים סערה. באוקטובר בשנה שעברה, הוא פרסם קריקטורה בחשבון הפייסבוק שלו, בה נראים המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס שמושך בחוטי העולם, לטאה שמושכת בחוטי נציג "הבונים החופשיים", והוא מושך בחוטיו של אהוד ברק אלדד יניב ומני נפתלי. נתניהו נתן לפוסט כותרת בשם "שרשרת המזון". התמונה נלקחה מדף הפייסבוק הימני קיצוני "ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני". 
הקריקטורה המדוברת הוסרה לאחר יומיים, אך עצם פרסומה גרר תגובות רבות בעולם בארץ ובעולם, בהן זו של דיוויד דיוק, לשעבר ראש ארגון הקו קלוקס קלאן הגזעני, שהתייחס אליה בחשבון הטוויטר שלו. "הבן של נתניהו צייץ כי כי ג'ורג' סורוס שולט בעולם", והוסיף כי מדובר בפרסום שמתכתב עם תאוריות אנטישמיות.