ביתו של אלי מויאל, ראש עיריית שדרות לשעבר, נפגע היום (רביעי) מירי מקלעים מרצועת עזה. הוא סיפר על ההתרחשויות בראיון לבן כספית ופרופ' אריה אלדד: "צחצחתי שיניים ואז שמעתי רעש מפחיד. חשבתי שהאדמה רועדת, ואל תתבלבלו מכך שזה ירי מקלעים, יש לי רסיסים בחצר". הוא אמר בראיון ב-103FM כי "יצאתי החוצה וראיתי את כל השכנים שלי ויחד איתם משטרה ואנשי ביטחון". לדבריו, זה יותר מפחיד מקסאמים. 
"תראו, אנחנו במרחק של פחות מקילומטר בקו אווירי מבית חאנון", הסביר, "אני לא יודע מאיפה ירו, ברחתי מהבית למשרד". הוא הוסיף: "כל החיים אנחנו נמצאים בקו האש". מויאל ציין כי "במקרה כזה אין אזעקה, זה שינוי של כללי המשחק ועוד ימצאו פתרון לדבר הזה". ראש העירייה לשעבר סיכם: "אני לא אזוז מפה, גם אם אני אהיה האחרון שנשאר פה. אני גר פה מאידיאולוגיה". 

כזכור, תושבים בשדרות דיווחו היום על ירי מקלעים לעבר בית בעיר, ללא נפגעים או נזק. בצה"ל בודקים את פרטי המקרה ומעריכים כי הירי בוצע ממקלע כבד ולא מנשק קל. שישה בתים בשדרות נפגעו מהירי מרצועת עזה, ועיריית שדרות אישרה כי קליעים שנורו ברצועת עזה לעבר כלי טיס פגעו בבתים בעיר, וקראו לתושבי העיר לפנות למרכז חוסן בעיר או למוקד העירוני.

מדובר צה"ל נמסר כי פעילי טרור ביצעו ירי מקלע כבד משטר רצועת עזה, וכי "צה"ל רואה את האירוע בחומרה ואת ארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש בשטח הרצועה וממנה".