המתיחות בין ישראל לטורקיה הגיעה לכדי אלימות כלפי עיתונאים ישראלים. הקבינט הביטחוני של 103FM שוחח הבוקר (חמישי) עם כתב 'חברת החדשות', אוהד חמו, שסיפר כיצד הוא והצלם שהיה עמו חוו מתקפה פיזית כשהסתובבו בעיר איסטנבול שבטורקיה כדי לצלם כתבה. בן חמו סיפר על השתלשלות האירועים ועל הרגעים הלא נעימים שחווה: "קרתה אתמול סיטואציה לא נעימה. הצלם ואנוכי הסתובבנו בכיכר טקסים בטורקיה, אזור חילוני לחלוטין ולכאורה לא הייתה צריכה להתעורר בעיה".

הוא הוסיף: "מסתבר שברגע שאתה עומד עם לוגו של חברת החדשות בעברית ומדבר בשפה העברית מתעוררת התנגדות. החלו להתאסף סביבנו אנשים שצעקו בטורקית שאנחנו רוצחים. האווירה התלהטה והחלו דחיפות ובעיטות. הצלם ספג אלימות ואני לא נפגעתי. המשטרה הטורקית טיפלה בנו כראוי לאחר האירוע וקיבלנו יחס מצוין. הסיפור הרחב יותר בעיני הם הטקסטים החריפים ששמענו כבר בעבר, בשנת 2008 וחזרו אלינו שוב היום. כשדיברנו עם אנשים ברחוב בכולם חזרו המילים 'ישראל היא הבעיה', 'ישראל היא השטן' וטענו שאין לה זכות קיום".



כשנשאל מה הוא ממליץ לישראלים שתכננו לצאת לחופשה בטורקיה השיב: "זו אחריות גדולה מידי בשבילי להתייחס לזה אך אני באופן אישי יכול לומר שאני מרגיש פה בסדר ובטוח, הערב כבר אחזור לישראל".

לסיום אוהד חמו סיפר על הכתבה שלו ששודרה בתחילת השבוע שהציגה את המצב הקשה בעזה: "החשיבות של הכתבה הייתה בהמחשה הוויזואלית. כולנו מכירים את המספרים והסטטיסטיקות ברצועה אך כשרואים את הדברים באיכות צילום טובה ובזוויות שונות מבינים באמת שברצועה יש בעיקר ייאוש". יואב לימור הוסיף לדבריו: "כשהכל טוב ושקט איש לא רוצה לשמוע על המצב בעזה וכשהמצב רע טוענים שעכשיו צריך להילחם ולא לחלק לעזתיים הטבות". אלון בן דוד בירך את חמו על הכתבה שעשה: "הכתבה שלך הייתה מופתית. היכולת שלך להבהיר מה קורה ברצועה, בעיקר בסוגיית המים הייתה מצוינת. זו הייתה כתבה נדירה ומעניינת".

עריכה: איתמר זיגלמן