לא עברו עשר שעות מאז הגרלת הלוטו שהתקיימה אמש, והזוכה היחידי בפרס הראשון בלוטו, העומד על 12 מיליון שקלים, התייצב לקבל את זכייתו. הזוכה, בן 43 מאזור אשקלון, שכיר בענף הבנייה, הגיע לקבל את זכייתו יחד עם אשתו. בני הזוג סיפרו כי הבוקר הבעל בדק את הטופס וגילה שהוא הזוכה היחידי בלוטו: "בדקתי את הטופס ולא האמנתי. בדקתי שוב ושוב, כשהבנתי שאני אכן הזוכה היחידי התקשרתי לאשתי לעבודה וסיפרתי לה".

הזוכה, אב לארבעה ילדים, שלח טופס לוטו על סך 40.80 שקל. הוא מילא שתי טבלאות עם תאריכי ימי ההולדת של ילדיו ו-10 טבלאות מילא כטופס לוטומטי, הזכייה הייתה בחלק הלוטומטי. כשהאישה שמעה על הזכייה היא ביקשה מהבעל לצאת לחופשה, חזרה הביתה בבהילות ושניהם נסעו יחד לקבל את הפרס.

הזוכה סיפר כי עם הכסף יעשה שני דברים: "דבר גדול ודבר קטן. הדבר הגדול הוא שאפקיד את רוב הכסף בתכנית חיסכון, בכדי להבטיח את עתיד ילדיי. אמנם זכיתי בסכום יפה, אך אני אדם מציאותי ואשאר עם הרגליים על הקרקע, כמובן שגם אמשיך לעבוד כרגיל. הדבר השני, יש לי בן שחוגג בקרוב בר מצווה, אקח אותו יחד עם כל המשפחה לטיול בדיסנילנד".

בשבוע שעבר, הגיע לבית מפעל הפיס סטודנט למדעים, בן 25 מהגליל שזכה ב-3.3 מיליון שקלים בלוטו בהגרלה שהתקיימה ב-5 במאי. הסטודנט הינו אחד מתוך שלושת הזוכים בפרס הראשון, שעמד על עשרה מיליון שקלים. הוא סיפר כי עם הכסף מתכנן להציע נישואין לחברתו ולממן את החתונה ואת דירת חלומותיהם ללא משכנתא. לפניו, אספו את הפרס זוג נשוי טרי בגילאי ה-20 לחייהם מבית שמש, וממפעל הפיס נמסר כי הם מחכים לזוכה השלישי בפרס