מלך הפופ הלטיני חזר להופעה שנייה בישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי. בטוטאל לוק שחור כולל כובע מותאם, עלה הערב (ראשון) אנריקה איגלסיאס לבמה בפארק הירקון שהיה מלא קהל. הוא פתח את ההופעה עם הלהיט "I’m a freak", המשיך עם השיר "I like how it feels" והקפיץ את הקהל, שהיה נשי ברובו.

איגלסיאס כבש את הקהל ב-"duele el corazon" שלאחריו אמר בעברית ״שלום תל אביב״. הוא המשיך להפציץ עם "bailamos", ירד לשיר ולהתחבק עם הבחורות בשורות הראשונות וברך שוב ושוב את תל אביב. שיא ההופעה נרשם כשהלהקה כולה ירדה מהבמה ועברה להופיע בבמה מוגבהת קטנה בתוך הקהל. גם הרקדנית והזמרת הכריזמטית שמלווה אותו, יחד עם פירוטכניקה מרשימה ומסכי ענק גרמו לקהל לצאת מאוהב קצת יותר בקסם הלטיני.

גם אם אתם לא נמנים על מכורי הגרוב הלטיני, אי אפשר שלא להתאהב באנריקה. אם לא בגלל שהוא מת על ישראל ומצפצף על תומכי החרם שניסו להוריד אותו מההופעה הזאת, אז בטח בגלל שהוא התלהב מאוד מהשיר שלנו לאירוויזיון, TOY.

אנריקה איגלסיאס בפארק הירקון. צילום: סיון פרג'
אנריקה איגלסיאס בפארק הירקון. צילום: סיון פרג'


מדובר בהופעה שהאומן המבצע הוא סופר סטאר. לא לפני 20 שנה, ולא איזה רפליקה של מישהו אחר, אלא הדבר האמיתי בזמן הנכון. איגלסיאס הוכתר כאמן הלטיני המוביל בעולם, עם למעלה מ-170 מיליון אלבומים וסינגלים שנמכרו ברחבי העולם, למעלה מ-150 להיטים שביצע, הפיק, או כתב, וכמי שלהיטיו כבשו את כל מצעדי הבילבורד האפשריים.

נזכיר כי בשיאו של הגל הלטיני המחודש ששטף את העולם בקיץ האחרון המשיך איגלסיאס לנפק להיטי ענק לרדיו ולמצעדים ואף שחרר בקיץ האחרון את להיט הענק "Sumbeme La Radio" שנחשב לאחד מהלהיטים הגדולים של 2017. הלהיט אף זכה לגרסה רשמית בעברית שהפכה ללהיט גדול ברדיו הישראלי עם רותם כהן.

אי אפשר שלא להתאהב בו. איגלסיאס. צילום: סיון פרג'
אי אפשר שלא להתאהב בו. איגלסיאס. צילום: סיון פרג'


איגלסיאס זכה לאין ספור הישגים ותארים. 14 מלהיטיו הגיעו למקום הראשון במצעד שירי הדאנס של הבילבורד – יותר מכל אמן גברי אחר. הוא גם האמן שרשם שיא של להיטים במקום הראשון, שכיכבו הכי הרבה זמן במצעד הלטיני של הבילבורד. מגזין הבילבורד אף הכניס אותו לרשימת אמני הדאנס קלאב המצליחים ביותר בכל הזמנים, עם מעל ל-200 פרסים, ו-465 מועמדויות בשלל טקסים.