בסוף השבוע האחרון יצא אלבום חדש לראפר פושה טי (Pusha T). יכול להיות שאת השם הזה אתם קצת פחות מכירים, אבל את מפיק האלבום, קניה ווסט, אתם דווקא כן. האלבום כולו היה כבר מוכן, גם העטיפה הייתה מוכנה, אבל קניה, הרגיש שמשהו חסר. על אף שווסט עצמו בחר את הצלם שצילם את העטיפה, וכל צוות האלבום הסכים על התמונה, קניה החליט שזה פשוט לא זה, ובחר בתמונה חדשה.



התמונה הנבחרת, הייתה של חדר האמבטיה של וויטני יוסטון. היא צולמה ב-2006, בתקופה בה הייתה הזמרת בשפל, נכון לאותם שנים, בשל ההתמכרות הקשה שלה לסמים - התמכרות שלבסוף הובילה למותה ב-2012.





על התמונה שילם ווסט סכום של 85 אלף דולרים, והיא מציגה את חדר האמבטיה של הזמרת, כשניתן להבחין בסמים שזרוקים על הכיור. זוהי תמונה קשה, שמראה את המקום הנמוך בו הייתה יוסטון באותה התקופה. משפחתה של הזמרת לא אהבה את הבחירה, מבחינת ווסט – זה בדיוק מה שהוא היה צריך, כדי לעורר, איך לא, עוד פרובוקציה. 




 ההאקרים שהורידו את דספסיטו מיו טיוב – נתפסו!

בחודש שעבר סיפרנו לכם על מתקפת האקרים על יו טיוב שפגעה בלא מעט אומנים והובילה למחיקה של קליפים מהרשת – היום אנחנו יכולים לבשר שהסערה חלפה, והשניים – נעצרו.

בתחילת חודש אפריל, יממה לאחר שהלהיט הענק דספספיטו עבר את רף 5 מיליארד הצפיות, הקליפ הוסר על ידי ההאקרים מהרשת, ובמקומו עלתה תמונה של אנשים חמושים ברובים עם הכיתוב – שחררו את פלסטין.

דספסיטו despacito - הודעת שגיאה. צילום מסך
דספסיטו despacito - הודעת שגיאה. צילום מסך


מי שעוד סבלו מהמתקפה היו דרייק, שהעמוד שלו ביו טיוב הושחת לגמרי, וגם טיילור סוויפט וסלינה גומז שנפגעו גם הן מההאקרים. אך כאמור, סוף טוב הכל טוב - מגזין המוזיקה פיצ'פורק מדווח כי התובע המחוזי של מנהטן חשף כי שני צעירים צרפתים בני 18 נעצרו על ידי משטרת פריז.

לפי הדיווח השניים מואשמים במרמה, בפריצה ובשלל עבירות סייבר נוספות, כאלה שימנעו מהם גישה למחשב – לשנים הקרובות לפחות.