התפתחות בחקירה? ניר חפץ, עד המדינה בפרשת בזק היא פרשת 4000 נקרא על ידי חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה  וחוקרי רשות המיסים לקצר את חופשתו וכבר במוצאי שבת הוא נחת בישראל. עוד לפני יציאתו לחופשה שאושרה על ידי המשטרה , נתבקש חפץ לחדד את עדותו בכל הקשור למעורבות בני משפחת נתניהו בקבלת ההחלטות הביטחוניות לרבות ההחלטה להסיר את המגנומטרים מהר הבית.
עד המדינה חפץ סיפר לחוקרים כי תחילה קיבל נתניהו החלטה אחת אולם אז בהתערבות משמעותית של שרה נתניהו ובנם יאיר, הוא ניאלץ לשנות את ההחלטה. "הם פשוט התפרצו מזעם" סיפר עד המדינה לחוקרים.
בא כוחו של ניר חפץ עו"ד אילן סופר מסר בתגובה. "ניר חפץ התחייב בהסכם עד המדינה לומר רק אמת , ואת כל האמת הידועה לו , וכך עשה. מעבר לכך איננו מגיבים לשום נושא הקשור לחקירות על פי כל דין".

ובעניין אחר בפרשת בזק, קו ההגנה של ראש הממשלה בחקירותיו הקודמות ועוד לפני החקירה הקרובה , הינו הכחשה מוחלטת על מעורבותו לכאורה בניסיון קבלת שוחד מאיש העסקים שאול אלוביץ הבעלים של בזק ואתר וואלה. על פי הידוע טען ראש הממשלה כי גם אם אלוביץ ניסה או חשב לשחד אותו אין זה אומר לכאורה כי הוא קיבל שוחד. "אם עד המדינה ניר חפץ ושלמה פילבר, פעלו מאחורי גבי בעסקאות שוחדיות אני אישית לא ידעתי על זה".