נערך לקאמבק: העיתונאי נתן זהבי, אשר יצא לחופשה בת חודשיים מתוכנית הרדיו שלו "זהבי עצבני", המשודרת ברדיו 103FM, הודיע אתמול כי הוא ישוב לשדר בתחנה ביום ראשון הקרוב. 



בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, תחת הכותרת "הודעה לחברים ולתקשורת העוינת והאוהדת", הצהיר איש התקשורת כי "ביום ראשון ה-3.6.18 אני חוזר לשדר את התכנית זהבי עצבני ברדיו 103 בתום חופשה בת חודשיים. התכנית לא תלקק, לא תלטף, לא תתחנף, תכה ללא רחם בימין ההזוי, בשמאל המסמורטט ובמרכז חסר החוט שידרה".



לדבריו, "התכנית תמשיך לעסוק בנושאים חברתיים, תתריע על עוולות, תציע פתרונות ותתמודד נגד המסיתים, המוטרפים, המושחתים והמתחסדים. מחכה לכם בימי ראשון ושני ב-12.00 בצהריים ברדיו 103FM. מאחר ואיני משתמש ביחצ'נים וכתבלבי תקשורת, אבקשכם לשתף בכדי שיגיע למה שיותר עיניים ואוזניים. תודה".



 


כזכור, בחודש נובמבר האחרון הודיעו עורכי דינו של זהבי על הגשת תביעת דיבה כנגד עיתונאית גלי צה"ל, הדס שטייף, זאת לאחר שהכתבת פרסמה עדויות שהצטברו, על פי טענותיה כנגדו, וטענה כי הוא הטריד מינית, ואף במקרה אחד קיים אפילו חשד לאונס לאחר שצעירה טענה, על פי שטייף, כי הגיעה אליו הביתה מעולפת, ומצאה את עצמה עירומה במיטתו בבוקר. זהבי תובע משטייף סכום של מיליון ושמונה מאות אלף שקלים.