סביר להניח שאף אחד לא היה מתנגד לכך שיגיע אלינו גיבור-על אמיתי, מישהו שיבוא ויציל אותנו מכל הנבלים והרשעים כדי שנוכל לחיות בשלום. אז נכון, לא סביר שניתקל באדם בעל כוחות בלתי אנושיים, אבל כן נוכל למצוא מידי פעם גיבור אנושי לא פחות טוב מזה. אחד כזה נצפה לאחרונה בפריז וכבר הוכתר כגיבור, לאחר שהציל את חייו של פעוט בן ארבע.

ממאודו גסאם, 22, מהגר ממאלי, סיפר לחדשות BFM שבדיוק ישב בפאב מקומי וצפה במשחק כדורגל, כשהבחין בילד תלוי ממרפסת והבין שחייו בסכנה. הוא לא חשב פעמיים ורץ למקום לעזור: "אני אוהב ילדים, לא הייתי מסוגל לראות אותו נפגע לנגד עיני. רצתי למקום וחיפשתי דרך להציל אותו ולמרבה המזל הצלחתי לטפס על הבניין אל עבר המרפסת". בסרטון מדהים מהאירוע, שכבר הפך ויראלי, גסאם נראה מטפס ארבע קומות תוך כ-30 שניות ומגיע אל הפעוט. למקום הוזעקו צוותי חילוץ, אך אלו היו מיותרים כיוון שהצעיר הצליח למשוך את הילד מעלה ולהצילו.

באופן לא מפתיע, הוא מיד זכה לכינוי "ספיידר מן האמיתי",וזכה ולתשבחות מידי בכירים רבים בצרפת. אפילו הנשיא עמנואל מקרו בירך אותו על מעשיו ואף הזמין אותו אל ארמון האליזה, כדי להודות לו באופן אישי. גם ראש העיר של פריז, אן הילדגו, הצטרפה לחגיגה וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "ברכותי על מעשה הגבורה שלך שהציל את חיי הילד. היה לי העונג לדבר איתך בטלפון להודות לך בחום".

גסאם נפגש עם מקרו במשכנו הרשמי


גיבור היום, ממאודו גסאם

הוזמן להיפגש עם נשיא צרפת בשל מעשיו. ממאדו גסאם
הוזמן להיפגש עם נשיא צרפת בשל מעשיו. ממאדו גסאם


צפו בספיידרמן בפעולה