סרטון שהופץ היום (שני) בפייסבוק עורר סערה גדולה ברשת. בסרטון נראית אישה זועמת על חרדי, ככל הנראה איש חב"ד, שמניח לנוסע בנתב"ג תפילין סמוך שער העלייה למטוס.



יש לך את כל המקום הזה, למה דווקא פה?", היא נשמעת אומרת בתחילת הסרטון. "יש כאן בני אדם, ציבור, לא רוצים להיות חלק ממך. תלך לשם". היא מתרגזת על חיוכו ואומרת "תצחק", ומייד לאחר מכן צוחקת צחוק מלאכותי.
"אתה הפרעת לי, למה אני צריכה לתת לך? תלך לשם! שם אין אף אחד", היא ממשיכה. לאחר שנוסעים נוספים שהיו עדים למקרה העירו לה שהיא מפריעה, היא אומרת: "אתה מפריע לי, לא אני מפריעה לך. לך אתה לשם. למה אתה פה?". אז היא צוחקת שוב בקול ואומרת "נהדר, נכון?". כאשר החסיד והאדם שלו הוא מניח את התפילין לא נרתעים היא שואלת "למה אתה מתעקש? כאן זה מקום ציבורי, במקום ציבורי אתה צריך ללכת לצד, לא להיות כאן לידי במקום שאני יושבת".

גד קאופמן, שהעלה את הסרטון לעמוד הפייסבוק שלו, סיפר בפוסט כי לאחר שהסכים להניח תפילין החלה האישה לצעוק ולהפריע לנעשה. "אירוע מדהים אירע הבוקר בשדה", סיפר לגולשים. 

"נשאלתי בנימוס על ידי איש חב"ד אם אני מעוניין להניח תפילין, השבתי בחיוב ואז קפצה האישה והחלה לגדף, להציק ולהפריע. ממש מביש שלהיות יהודי בארץ זה להיות נרדף על ידי הבוהמה השמאלנית. אם הייתי מוסלמי או נוצרי זה היה יותר לגיטימי?", תהה. הוא ביקש מהגולשים לשתף את הפוסט ואלו נענו. בתוך שעה בלבד נרשמו כ-400 שיתופים לפוסט. בסרטון שפרסם נראית האישה כשהיא מפריעה להנחת התפילין. "למה פה, זה מקום ציבורי. לך לצד. אתה מפריע לי", אמרה. היא צחקה בקול על מנת להפריע לביצוע הנחת התפילין.