במשטרת פתח תקווה סבורים כי הפעוטה בת השנה וחודשיים שמצאה את מותה לפני כשבועיים בעת שישנה במשפחתון בעיר, "מתה מוות אכזרי" והם מייחסים לסייעת חשד בהריגה. היום (שלישי) הובאה החשודה פעם נוספת לבית משפט השלום בפתח תקווה שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה בשנית."החוקרים באמת כועסים על הסייעת בגלל האירוע", אמר ל'מעריב' גורם הבקיא בפרטים, "האירוע עדיין תחת צו איסור פרסום ולכן אין יותר מדי פרטים אבל מדובר באירוע חמור וקשה לכל הדעות".



כזכור, ב - 15 במאי דווח למשטרה ולמד"א על פעוטה כבת שנה וחודשיים איבדה את הכרתה בעת שישנה במיטתה. צוות מד"א פינה את הפעוטה למרכז שניידר לילדים כשהיא במצב אנוש ושם נקבע מותה. תחילה נמסר כי מדובר בחשד למוות בעריסה. יחד עם זאת פונתה גופתה של הפעוטה לנתיחה שתוצאותיה העלו את החשד כי מדובר באירוע פלילי.



מי שהעלתה את רמת החשדות הייתה אימה של הפעוטה שרגע לפני שעלתה על המטוס למולדובה שם נקברה הפעוטה, סיפרה למעסיקה שלה ולאדם נוסף על החשדות שמקוננים בתוכה. "היא לא האמינה שהבת שלה נפטרה סתם", סיפרה למעריב המעסיקה, "היא חשדה מיד שמדובר באירוע פלילי ושסוגרים עניין בגלל שהיא עובדת זרה. היא רתחה מזעם שיום למחרת האירוע הגן חזר לפעול כאילו כלום לא קרה. יש על הגדר שלט שהגן מרושת במצלמות, אך נטען מיד לאחר האירוע שפתאום המצלמות לא עבדו. זה עורר את חשדה".



בעקבות ממצאים שהועברו למשטרה חלה התפתחות משמעותית, שכאמור הובילה למעצר של מנהלת הגן, הגננת במקום והסייעת ובתום חקירה שוחררו המנהלת והגננת בתנאים מגבילים ואילו מעצרה של הסייעת הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה בחמישה ימים.



גם ההורים בגן זועמים בעיקר לנוכח העובדה שבינתיים הגן נסגר על פי הנחיית המשטרה אולם איש לא שוחח איתם לטענתם. "זה גן עם 15 ילדים , החליטו לסגור שיתנו לנו הסברים", אמרו, "גם הילדים שלנו היו שם ואולי חוו התעללות או משהו כזה למרות שאנחנו לא מאמינים. אנחנו כהורים צריכים את השקט הנפשי שלנו".