אתר השוואת מחירי התיירות טרווליסט שבניהול תמר גרזון גילה פערים של עד 66% במחירי חופשת הקיץ. מנתונים שהגיעו ל”מעריב ־השבוע” מתברר שהפערים במחירה של חבילת נופש יכולים להגיע ל־2,200 שקלים.



בדיקת האתר מתייחסת לחופשות במזרח אירופה ובים התיכון. כמו כן אין כל התייחסות לאתרי הנופש בטורקיה, על רקע המתיחות בין שתי המדינות. השנה האתרים בטורקיה זולים במיוחד. חופשת הלימודים והעדר תעסוקה אלטרנטיבית לילדים הפכו את אוגוסט לאחר מחודשי השנה היקרים ביותר לנופשים.


כך, למשל, חופשה באי היווני כרתים בתאריכים 30-24 באוגוסט, כולל טיסה ולינה במלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון תעלה 789 דולר לזוג+2. אותה החופשה באותם תנאים תעלה בסוף חודש יוני 556 דולר לזוג+2 - כלומר 54% פחות.



זאת ועוד: חופשה לשבעה לילות בבורגס שבבולגריה בתאריכים 27-20 באוגוסט, כולל טיסה ושהייה במלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון, תעלה 793 דולר לאדם בהרכב של זוג+2. אותה החופשה תעלה 66% פחות בתאריכים 1.7-27.6 - כך שהחיסכון לזוג יכול להגיע ל־2,241 שקלים.



גם באמצע יולי ניתן יהיה להשיג חופשות בפראג, בבוקרשט ועוד במחירים הזולים במאות דולרים ביחס לאוגוסט. בטרווליסט מסבירים כי בדרך כלל, רגע לפני החופש הגדול וגם אחריו ניתן למצוא את המחירים האטרקטיביים ביותר. “לאחר שהילדים כבר יוצאים לחופש הגדול מחירי חבילות הנופש קופצים”, מסבירה המנכ”לית גרזון.