נעמי פלטשר, שרקטה פגעה במחסן בחצר ביתה באחד מיישובי עוטף עזה, סיפרה הבוקר (רביעי) בראיון לגל"צ על שהתרחש במהלך הלילה. "באיזשהו שלב היה צבע אדום וכנראה אחת הנפילות הייתה במחסן סמוך לבית", סיפרה, "היינו במרחב המוגן. לפני כן הלכתי לישון בחדר הרגיל הנמצא ממש סמוך למחסן ושהיה צבע אדום בשעות הערב המאוחרות בעלי אמר 'בואי נלך לישון בממ"ד, לא רוצה לקום כל הלילה', היה מזל גדול".



עוד הוסיפה כי "קמתי ברבע לשש ראיתי שבמרפסת יש מלא דברים שבורים, הסתכלתי לראות אם החתולים בגינה שברו משהו ופתאום הסתכלתי שמאלה וראיתי בור פעור באדמה וצינור בתוכו. הבנתי שזה מאירועי הלילה, אמרתי לבעלי לקרוא לאיש הביטחון כי לא ידעתי מה מצבה של הרקטה ומאז יש פה אנשים שמסתכלים ומטפלים בנושא". 



המחסן שנפגע בעוטף עזה. צילום: דוברות מועצה אזורית אשכול



"אפילו לא יצאנו החוצה לאף אחד מהאירועים", הוסיפה, "לא יצאנו לבדוק מה קרה, רק בבוקר הבנתי. אתה לא כל כך רוצה להבין שהבית סופג פגיעה ואתה משפשף עיניים ולא מבין מה זה הצינור הזה שתקוע באדמה. זה עשה בור גדול בקוטר של חמישים סנטימטר פנימה, הרבה אבנים מפוזרות בכל הגינה. אני יודעת שעפו חלקים לכיוון החנייה כעשרים מטרים מפה שפגעו גם באוטו שלי. הרבה מאוד הרס מסביב לאזור המחסן. הדלת נקרעה מהמקום, המשקוף נקרע מהמקום. החלון של החדר שינה ממש סמוך למחסן. כנראה שהפגיעה בחול בלמה את כל הרסיסים מסביב".



בר גודרד מבארי שאמורה להתחתן מחר סיפרה על החתונה האמורה להתקיים בקיבוץ והחשש מהמצב הביטחוני המתוח. "אנחנו חושבים איך אנחנו יכולים לקיים את החתונה ובאיזו מתכונת. אנחנו מאוד רוצים שזה יהיה בקיבוץ. אתמול בלילה התחלנו לחשוב על מקום חלופי. חושבים מה לעשות ואיך. מקווים שנמצא משהו שמתאים ויכול לקבל אותנו בהתראה קצרה. השאלה היא איך וכמה אנשים יבואו לשמוח איתנו. אנשים מפחדים להגיע וגם אנחנו מפחדים לקחת אחריות. ההתרגשות שלי כבר לא רלוונטית".