כשמשכירים דירה, אחד הדברים שהכי חשוב לבדוק, מלבד המצב שלה והמחיר, הוא האם בעל הדירה הוא משוגע או רוצח סדרתי בפוטנציה. מי ששוכח לבחון לעומק את האספקט הזה עלול להצטער על כך מאוד, ולמצוא עצמו מוכה בידי בעל הדירה באמצע הלילה. זה אולי נשמע הזוי אבל זה קרה לדייר אחד מניירובי, קניה, רק בגלל שקיים יחסי מין רועשים.


אותו דייר אומלל, סמואל גיטונגה, היה באמצע סקס לוהט בדירתו כשלפתע בעל הדירה פרץ פנימה והחל להכותו עם מקל ההליכה שלו. בלי שתהיה לו הזדמנות להגיב, בעל הדירה, סטנלי מווארה, הודיע לו שעליו לעזוב מיד בגלל שגרם לאישה לצרוח באמצע הלילה והפריע לשאר הדיירים. למרבה האבסורד, הוא גם טען שהמנעול הגדול שגיטונגה שם על הדלת, שנועד למנוע מאנשים להיכנס, הוא אקט של ונדליזם.

בעוד מווארה ממשיך להכות אותו, גיטונגה ניסה להתנצל והציע להסיר את המנעול, והזכיר לו שהוא תמיד משלם בזמן. אך כל זה לא עזר ומאוורה המשיך בתקיפה, עד אשר הגיעו דיירים נוספים ועצרו בעדו. על פי חדשות SDE, בשלב זה גיטונגה התקשר מיד למשטרה ומאוורה נעצר. במהלך החקירה הראשונית שלו, מווארה הכחיש את כל האישומים נגדו ושוחרר זמן קצר לאחר מכן בערבות. הדיון הראשון נגדו יתקיים בתחילת חודש אוגוסט.