ובכן, היה לנו שבוע חמאסו-ג'יהאדו כתוצאה של הירי של כנופיות המרצחים הללו של טילים ופצמ"רים אך ורק לעבר יישובים אזרחיים ובכוונת מכוון, שזהו פשע מלחמה מובהק שבמובהקים, אבל מה שמעניין, אם כי זה כבר קורה לאורך כל כך הרבה שנים, שזה הפסיק כבר לעניין, זה זהות האינטרסים המוחלטת בין מרצחי החמאס והג'יהאד האסלאמי לבין הכנופיות המחבלו-תקשורתיות ובהובלה של הכנופיות האלקטרוניות, עם דגש מיוחד על הטלוויזיוניות.
כאשר התברר שהתגובה של צה"ל חורגת הרבה מעבר למה שהם קיוו וציפו, אם כי במאמר מוסגר נגיד שזוהי תגובה לא הולמת. אם כדי לחסל את צעדת השיבה היה צריך לשלוח 60 מחבלים, ש-50 מהם הם חלק ממחבלי החמאס, אל צבא הבתולות האינסופי בשמיים, הרי יום קרב כמו שהיה שלשום היה צריך להסתיים בהרוגים אצל המרצחים בסדר גודל של שלוש ספרות, ולאו דווקא מהחלק הנמוך שלו.

אבל גם אותה תגובה עלובה למדי של צה"ל היתה מעל ומעבר למרצחי החמאס והג'יהאד, ומיד כשהם החלו בתחנונים למצרים, שביקשה הפסקת אש, כך גם הכנופיות התקשורתיות החלו באותו מסע חס וחלילה לא להיגרר לעימות, כי זה אינטרס עליון של חמאס לא להיגרר לעימות. החשש שלו שיימאס מהסבבים שלנו, ויכול להיות שאח"כ לא יהיה חמאס. תהיה עזה, אבל אין חמאס בעזה, כמו שאין חמאס בעקבות חומת מגן ביהודה ושומרון, אין חמאס שם. זה אינטרס עליון שלא יהיה עימות כולל, לכן צריך הפסקת אש. 
הם מציגים את המשך קיומה של חמאסטן הישראלית כאינטרס ישראלי, לא פחות ולא יותר. שימו לב, זהות אינטרסים מוחלטת ומנגנון תעמולה זהה לחלוטין. יתרה מכך, הכנופיה התקשורתית של חברת החדשות, במשך כל המבזקים שלה היום בבוקר, הציגה לראווה את הפגיעה באותו בית באחד היישובים של עוטף עזה, שוב, ושוב ושוב, בדיוק על פי מטרות החמאס. לזרוע בהלה ופחד. תראו מה קורה שיש עימות, נופלים פגזים בבתים. זוהי מטרת החמאס וזה משדר פחד ומורך לב בקרבנו, כדי שלא יהיה עימות כולל.


הודנה-שמודנה

מכאן נעבור גם לסוגיית ההודנה-שמודנה. זהו אינטרס עליון של החמאס, שתהיה הפסקת אש לטווח של מספר שנים על מנת שהחמאס יוכל בראש ובראשונה להקביל ולשדרג את מצבת הטילים שלו, הפצמ"רים שלו, ועוד אמצעי טרור נוספים, כדי שכאשר החמאס ירגיש שבא לו ומתחשק לו, והוא יכול לגרום נזק, הוא יהיה ערוך יותר לעימות. מעבר לעניין שזה אינטרס חמאסי, מדוע הוא הפך להיות אינטרס המחבלו-תקשורתיות? כי חמאסטן מצוידת היטב בנשק וטילים, ובחלומם של המחבלו-תקשורתיות, זאת פנטזיה של 150 אלף טילים, וזה אמור להרתיע אותנו מלעשות משהו נגדו, ואז לאחר מכן להכניע אותנו, לגרש אותנו מיהודה ושומרון, ושנוותר על קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

עד כאן יש אינטרס בין החמאס לסרסורים שלהם בעברית. ההבדל מתחיל כשהכנופיות רוצות שהמדינה תהפוך למדינת כל אזרחיה, שנוכל להמשיך ולהתקיים כאן איכשהו. לקלוט יהודים שלא רצו לבוא לכאן איכשהו. יש 250 מדינות בעולם שהם של כל אזרחיה, ובעוד חמאס רוצה לחסל את כל הנוכחות היהודית בארץ ישראל. ראינו את הזהות הזאת במלוא נבזותה. 

אומרים לנו הכנופיות שמוכרחים שקט, ושהוא לא ירצה להפסיק להתחמש, אחרת יהיה עימות, ועימות זה קודם כל לא אינטרס שלנו. זה בראש ובראשונה אינטרס של הכנופיות המחבלו-תקשורתיות.