ג'עפר פרח, מנהל מרכז מוסאווא, שברכו נשברה לטענתו במהלך מעצר של משטרת חיפה, יגיע ביום שני בשבוע הבא לכנסת, ויעמוד במוקד דיון מיוחד של "השדולה נגד אלימות המשטרה". את הדיון יזם ח"כ אילן גילאון ממרצ, שהחליט להזמין לכינוס השדולה "נפגעי משטרה" נוספים ובהם משפחתו של אבו אל קיען שנורה ונהרג על ידי שוטרים באום אל חיראן. בנוסף לכך הוזמנו לדיון פעילים מקרב צעירי העדה האתיופית שימסרו עדויות על התנהלות אלימה כלפיהם מצד שוטרים במהלך הפגנות שקיימו בעבר.

אטרקציה נוספת בדיון יהיו פעילים של הפלג הירושלמי ושל העדה החרדית שלטענתם גם הם ספגו מנחת ידה של המשטרה, במהלך פיזור הפגנות בירושלים, בבני ברק, בבית שמש ובמקומות נוספים.
 "המשטרה היא גוף אכיפה ולא גוף ענישה, לצערי ניתן לראות שוב ושוב את האכיפה הסלקטיבית של המשטרה כלפי אוכלוסיות מיעוט. אכיפה סלקטיבית שמעלה לעיתים חשד לשימוש בלתי סביר בכוח כנגד מפגינים ועצורים על ידי שוטרי משטרת ישראל. חוויות המפגינים, מכלל אוכלוסיות ישראל, מחריפות את משבר האמון בין משטרת ישראל לאזרחים עליה היא אמונה להגן", אמר ח"כ גילאון. לדבריו, "מטרת השדולה היא להציף מקרים שאירעו לאחרונה ולבחון את התנהלות מח"ש כלפי תיקים ומקרים שאירעו בעבר".