המסלול האקדמי המכללה למינהל יארח את חברת Cyber 2.0, שיזמה תחרות האקרים, ומזמינה את הציבור הרחב להגיע ולנסות לפרוץ את מערכות ההגנה של החברה. ההאקר הראשון שיצליח לפרוץ את המערכת, יזכה ב 100,000 שקלים. לתחרות נרשמו עד כה למעלה מ-500 סטודנטים, מתכנתים, ומהנדסי תוכנה מכל רחבי הארץ, שישתתפו בתחרות שתתקיים בביה"ס למדעי המחשב של המסלול האקדמי המכללה למינהל. התחרות מתקיימת במסגרת כנס שמקיימת המכללה למינהל בחסות משרד הכלכלה והרשות לחדשנות ותתקיים בין השעות 15:00 ל-20:00.
במסגרת התחרות, תפרוס חברת Cyber 2.0 רשת מחשבים, המדמים חברה עסקית, כאשר ההגנה היחידה עליהם תהיה מערכת ההגנה של החברה. כבר בתחילת התחרות, ההאקרים יקבלו כתובת IP חוקית בתוך הרשת הכוללת את סיסמת האדמין של המחשבים. ההאקרים כבר יהיו במצב בו ניטרלו לכאורה את כל מערכות ההגנה, והצליחו להשיג דריסת רגל בתוך מערכות הארגון, מצב המוגדר כסיוט הגדול ביותר של כל מנהל רשת בכל חברה. הדבר היחיד שיוותר להאקר, הוא לפרוץ את הגנת Cyber 2.0, ולהשיג את הקובץ "התוכנית האסטרטגיות של החברה לשנת 2019".
מערכת Cyber 2.0 נחשבת למתקדמת ביותר בעולם, בהיותה היחידה הבולמת את כל סוגי ההתקפות הסייבר בארגונים, ובכלל זה, התקפות חדשות ובלתי מוכרות, לרבות וירוסים, התקפות כופר, סוסים טרויאנים, זליגת מידע ועוד. עוד מוסרים בחברה, כי היא פועלת גם לאחר שכל מערכות ההגנה האחרות בארגון כשלו.
 

מנכ"ל המכללה למינהל, רפי גמיש אמר: "המכללה למינהל  בוחנת תמיד איך אפשר לאתגר את הסטודנטים שלנו עוד צעד קדימה. היום כשהסייבר נהיה מתוחכם יותר ויותר, העובד בשוק הזה צריך להיות בעל מיומנויות אקדמיות רחבות, המביאות לידי ביטוי כושר יצירה ורוח של יזמות המאפשרות לו להתמודד עם האתגרים של השוק".
הרצל עוזר, מייסד חברת Cyber 2.0 מסר: "בעולם בו לא ניתנת הגנת סייבר של 100 אחוז לארגונים, באה חברת Cyber 2.0 ומשנה את כללי המשחק, ומעניקה הגנה מוחלטת. באתגר ההאקרים הגדול של ישראל, אנחנו מעמידים את עצמנו למבחן של כל ההאקרים בישראל".