עם כל הכבוד להצגות שרצות כבר בתיאטרון "הקאמרי", נדמה כי בחודשים הקרובים אור הזרקורים יופנה לעברו של המחזמר "זה אני", שצפוי לעלות על הבימות ולהיות הצלחה גדולה. המחזמר צפוי להתבסס על פי שיריו של הזמר אייל גולן. המחזה, שייכתב על ידי מאור זגורי, יוצר הסדרה "זגורי אימפריה" כבר כתב בעבר מחזות, ואף ביים בעבר מספר מחזות.



על רקע הקולות של המתנגדים לכך, בתואנה כי הזמר אמנם לא הורשע בפלילים, אך הודה כי נהג בצורה לא נאותה, ועל כך אינו אמור לקבל "מתנה" בתור מחזה, כשאחת מהמתנגדות היא השחקנית אסתי זקהיים, נציגת פורום השחקניות, שאף שלחה מכתב בנושא לתיאטרון. מצד שני, מי שהביעה תמיכה גדולה בקיום המחזמר היא שרת התרבות והספורט, מירי רגב, שאף בירכה על כך ובירכה את תיאטרון הקאמרי 



"אני שמחה, שתאטרון  'הקאמרי' בניהולו של המנכ"ל החדש, רן גואטה, בחר להעלות את המחזה 'זה אני' מאת היוצר המופלא, מאור זגורי בשילוב שיריו הנהדרים של  מי שנבחר לאחרונה כזמר השבעים של מדינת ישראל, אייל גולן.  ממה שקראתי על המחזה, שיעלה על הבמה בדצמבר הקרוב, יש לנו הרבה למה לצפות; עלילה מרתקת, שירים טובים וניחוחות של סיפור ישראלי, שמקומו נפקד מקדמת הבמה הישראלי זמן רב מדי".

"אני מצפה בכליון עיניים לצפות במחזה  מעניין  על משפחת טולדנו, המנהלת את 'התזמורת הספרדית ירושלים'. אני גאה, שחזוני להציב את התרבות הישראלית המזרחית בקדמת הבמה מחלחל בקרב מוסדות התרבות שלנו. העלאת 'זה אני' הוא צעד מבורך  לתאטרון 'הקאמרי', התאטרון העירוני  של ת"א וצעד ענק להגשמת חזון הצדק התרבותי. זה לא רק 'זה אני' אלא גם ובעיקר 'זה אנחנו'!".