התמונה עם מסי תחכה: שחקני נבחרת ארגנטינה ביקשו שלא להיפגש עם פוליטיקאים במהלך ביקורם בארץ למשחק נגד נבחרת ישראל, כך פורסם הערב (חמישי) במהדורת "החדשות". לפי הדיווח, שחקני הנבחרת התכולה ביקשו שלא להיפגש עם פוליטיקאים  לא לפני המשחק, אפילו לא על הדשא ללחיצת ידיים הסימבולית- ומי שכנראה הולכת להתאכזב היטב, היא שרת התרבות מירי רגב ופוליטיקאים נוספים ובהם רה"מ  בנימין נתניהו, שביקשו לפגוש את מסי ואת כוכבי ארגנטינה- בלשכות או לפני המשחק . 



בפעם הקודמת שמסי הגיע לפה עם קבוצת ברצלונה זה היה שונה לחלוטין  - אז הנשיא שמעון פרס ז"ל נפגש עם מסי ואף בעט לעברו כדור. דרישה נוספת, אגב, של הנבחרת הדרום אמריקאית, היא שבני נוער עם מוגבלות יתארחו במשחק, ואכן אלפי בני נוער עם מוגבלויות הוזמנו לאירוע והם יזכו ללחוץ את הידיים של מסי והכוכבים והאחרים.

שרת התרבות מירי רגב מסרה בתגובה: "לא היה ולא נברא. אנו שמחים שנבחרת ארגנטינה וכוכבה מסי מגיעים לירושלים למשחק מול נבחרת ישראל.
כמו כן, לאחר בירור עם היזם הפרטי של האירוע אשר עומד בקשר רציף מול נבחרת ארגנטינה עולה כי גם אליו לא נעשתה כל פנייה ברוח הדברים המובאים בידיעה". 

המשחק הקרוב עם ארגנטינה מעורר התרגשות עצומה בישראל, כאשר כל 30,000 הכרטיסים אליו אזלו בתוך חצי שעה. בעקבות כך נשמעו טענות רבות על כרטיסים רבים שכלל לא הוצאו למכירה והגיעו לספונסרים ומקרובים שונים. במענה לפנייתו של חבר הכנסת איתן כבל בתחילת השבוע אודות חלוקת הכרטיסים למשחק השיב מבקר המדינה כי בדיקה בנוגע למשחק תיכלל במסגרת בדיקתו של המבקר העוסקת בחגיגות ה-70.