אחרי הסערה הגדולה סביב הראיון של ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו לאילנה דיין בתוכנית "עובדה" ביום חמישי האחרון, עקץ היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו את פרדו בישיבת הממשלה ואמר כי "המוסד איננו ארגון פשע". זאת, בהמשך לדבריו של תמיר פרדו בתוכנית לפיו הארגון שבראשו עמד הוא "ארגון פשע עם רישיון". בתוכנית חשפה דיין כי נתניהו ביקש מראש השב"כ לשעבר יורם כהן להאזין ולצותת לשורה של בכירים ביטחוניים, בהם ראש המוסד והרמטכ"ל דאז. נתניהו הכחיש את הדיווח וכינה אותו "שקר". 



"אני מבקש להבהיר, אמר נתניהו, "המוסד איננו ארגון פשע. הוא ארגון מפואר שעושה מלאכת קודש במאבק נגד הטרור כנגד איומים אחרים על מדינת ישראל, וכולנו מצדיעים לו".



ראש הממשלה התייחס בישיבה לנסיעתו מחר לאירופה, שם הוא צפוי לפגוש את ראשת ממשלת גרמניה אנגלה מרקל, ראש ממשלת צרפת עמנואל מקרון וראשת ממשלת אנגליה תרזה מיי. "אני אדון איתם על ההתפתחויות באזור, אבל הדגש יהיה על איראן, קודם כל, על המשך בלימת תוכנית הגרעין של איראן. 
אני כמובן אחדד אמת שאינה משתנה: ישראל לא תאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני.
 
נתניהו התייחס גם בעקיפין לדיווחים על הסכם בין ישראל לרוסיה, במסגרתו תורחק איראן מהגבול עם ישראל בסוריה. "הדבר השני הוא בלימת תוכניות ההתפשטות והתוקפנות של איראן ברחבי המזרח התיכון ובראש ובראשונה בסוריה. גם כאן אעמוד על עיקרון יסודי: ישראל שומרת ותמשיך לשמור על חופש הפעולה שלה נגד ההתבססות הצבאית האיראנית בכל שטח שהוא בסוריה", אמר, "אני מדבר על הנושאים הללו לאחרונה עם נשיא רוסיה פוטין וגם עם מזכיר המדינה האמריקני פומפאו. אלו שיחות חשובות מאוד לביטחון ישראל".