רוב האנשים שתשאלו יגידו לכם שזה אף פעם לא רעיון טוב לחזור אל האקס, כיוון שזה יגרום ליותר נזק מאשר תועלת. אבל בעוד בדרך כלל מדברים על נזק נפשי, דברים יכולים במהרה להתדרדר לידי סכנה של ממש. גבר אחד מקניה למד זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שמפגש עם האקסית שלו כמעט הוביל למותו.



על פי הדיווחים המקומיים, קאוג'ורי מרימבה חסר המזל פגש באקסית שלו, דורין נקאתה ממש במקרה, וכשביקשה שיזמין אותה לשתות לזכר ימים עברו השיב בחיוב. שני הנאהבים לשעבר הלכו לשבת בפאב מקומי, שתו ודיברו והכל התנהל על מי מנוחות. כמה כוסות לאחר מכן, נקאתה אף הציעה שהשניים ילכו לאיזה מקום ויבלו קצת בין הסדינים, כתמורה על כך ששילם עליה. אך כאשר מרימבה סרב ואמר שהוא מתכוון ללכת הביתה לבד, האקסית הזועמת שלפה סכין ודקרה אותו בחזהו בצד ימין. כשניסה לקחת ממנה את הסכין היא פצעה אותו גם באגודל. למרבה המזל, הוא הצליח להיחלץ לבסוף והובהל לבית חולים בקרבת מקום.



על פי חדשות SDE, נקאתה נעצרה אך הכחישה את האישומים נגדה ושחררה זמן קצר לאחר מכן בערבות. היא צפויה להגיע לדיון בבית המשפט ב-20 לאוגוסט, וככל הנראה תאלץ להסתדר הרבה זמן בלי סקס כשתהיה מאחורי הסורגים.

 
 

via GIPHY