מי שעוקב אחר המונדיאל הקרב ודאי שם לב שבמקביל יש גם פריחה של מסיבות סקס, ברוסיה ומחוץ לה. המדינה המארחת או יותר נכון, האנשים בתעשייה, כבר הבטיחו עד כה לאוהדים יחס של אורחי כבוד במועדוני חשפנות ובתי בושת, וכן מסיבות סקס פרועות "לא מהעולם הזה". אך מה יעשה מי שלא יכול להגיע אל המשחקים ועדיין רוצה ליהנות מסקס וכדורגל? ובכן, בבריטניה מצאו לכך פתרון ייחודי משלהם, וזו בשורה טובה לחובבי חילופי הזוגות.
 
ברשתות החברתיות כבר ישנה אפשרות לראות המון פרסומים של מסיבות שונות, כמו חילופי זוגות ואורגיות המוניות, לצד צפייה בכדורגל ושתיית בירה כמובן. במסיבת סווינגרס אחת שפורסמה בדף הפייסבוק של חברת Cheshire Adult Parties, זוגות מוזמנים להגיע לבושים במדי הקבוצה האהובה עליהם כדי לעשות סקס עם זרים. אבל גם מי שלא אוהב כדורגל יוכל ליהנות ממה שיש לאירוע להציע, כפי שנכתב בפוסט המקורי: "בואו לפתוח את משחקי המונדיאל בדרך שובבה עם מסיבות חילופי זוגות. אפילו אם אתם לא אוהבים כדורגל, אנחנו מבטיחים לכם שתיהנו במסיבה הסקסית שלנו".

מעבר להנאה צרופה, המארגנים הבטיחו שהאירוע הוא ייחודי, שכן הוא יכלול רק זוגות שכבר נמצאים בסצנה זמן רב, ולא חובבנים שעוד לא החליטו אם זה מתאים להם או לא. אבל בעוד ההזמנה הזו נכתבה בצורה יחסית "עדינה", באחרת המארגנים החליטו ללכת ישר ולעניין וכתבו "בואו לחגוג את המונדיאל עם ז****".  במסיבה, שגם היא מיועדת לסווינגרים, מובטח שיגיעו רק מעט זוגות שנבחרו בקפידה ואמורים להיות הטובים ביותר.

למי שלא בקטע של חילופי זוגות, חברה אחרת פרסמה שהיא מקיימת אורגיה המונית: "בואו לצפות במשחק או בואו לשחק", נכתב בהזמנה בפייסבוק. אך המחיר למסיבה הזו לא זול, ובשביל כרטיס תאלצו להיפרד מ-240 ש"ח.