הותר לפרסום: ראש מועצת הר אדר, חן פיליפוביץ', הוא הבכיר שעוכב הבוקר (שלישי) לחקירה בחשד להטרדה מינית. יחד איתו עוכב אדם נוסף שכיהן כסמנכ"ל משאבי אנוש במועצה. השניים עוכבו לחקירה בעקבות תלונה של עובדת לשעבר במועצה, שטענה כי הוטרדה מינית על ידי שניהם, כל אחד בנפרד. חשוב להדגיש כי מדובר בעובדת שפוטרה מהעבודה.



לאחר חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים החליטו החוקרים כאמור לעכב את השניים - ראש המועצה המכהן ובכיר בתחום משאבי אנוש במועצה לשעבר. במקביל לעיכוב החשודים, ערכו השוטרים חיפוש על פי צו במשרדי המועצה לאיתור ראיות וממצאים נוספים. החקירה מלווה על ידי הפרקליטות.



פיליפוביץ' נשלח למעצר בית במתכונת שתאפשר לו להמשיך ולנהל את ענייני המועצה גם במהלך ימים אלה, כולל לצאת לאירועים הקשורים בניהול המועצה. עוד הוסכם כי המשטרה תעשה ככל יכולתה לקדם את החקירה באופן מהיר ככל הניתן בכדי לאפשר את חזרתו המלאה לשגרה של ראש המועצה בהקדם.



במשטרה בוחנים עתה את הגרסאות של השניים וכבר עתה חשוב להדגיש כי מדובר בעבירות מהרף הנמוך המיוחסות למעוכבים. במשטרה יבדקו גם את העובדה שמדובר בעובדת שפוטרה מעבודתה במועצה, כדי לבדוק האם עבודתה הופסקה בעקבות הטענות שהוטרדה על ידן, או שמא התלונה הוגשה בעקבות פיטוריה. בכל מקרה, החקירה הסמויה היא זו שהובילה לעיכוב של השניים.



מטעם חן פיליפוביץ', ראש מועצת הר אדר, נמסר: "מדובר בתלונה ממוחזרת, שהתבררה עד תום ונמצאה כמשוללת יסוד, של עובדת עמותה בכירה במועצה אשר לאור תלונות רבות מצד עובדי ותושבי המועצה פוטרה מעבודתה. במהלך הליך הפיטורין ובמטרה למנוע את פיטוריה, טענה העובדת טענה שקרית בדבר הטרדתה. התלונה התבררה עד תום על ידי הממונה על הטרדה מינית ונמצאה כמשוללת יסוד. רק כעת למעלה משנה וחצי אחרי פיטוריה ולאחר שניסיונה לתבוע כספים רבים בגין פיטוריה לא צלח ולאור העובדה שמדובר בתקופת בחירות, ‎הוגשה התלונה למשטרה. מדובר בראש מועצה שעושה לילות כימים למען התושבים, והניסיון להכפיש אותו כעת לאור הבחירות בפתח ראוי לכל גינוי".