מיליארדי שקלים יושקעו בפיתוח ההתיישבות ברמת הגולן, כך נחשף הבוקר (רביעי) בכאן ב', במסגרת תוכנית חדשה אותה עומדת לקדם סיעת כולנו. מטרת התוכנית תהיה להכפיל את מספר תושבי הגולן, מכ-50 אלף לכ-100 אלף תוך עשור, ולצורך זאת, יינתנו הטבות מס לתושבי הגולן, הטבות ברכישת קרקעות, שדרוג התשתיות ברמה, בדגש על כבישים ומערכת התחבורה הציבורית, פינוי מוקשים, הרחבת אזורי תעשייה ואף הקמת ספארי.

על פי הדיווח, סיעת כולנו הקדישה את מרבית ישיבת הסיעה האחרונה לתוכנית, שתיקרא "נטו גולן", ויו"ר המפלגה, שר האוצר משה כחלון, הנחה את כל חברי הכנסת של כולנו להירתם אליה, ואף הוקם צוות בינמשרדי לקידומה. יוזם ההצעה, סגן השר מייקל אורן סיפר על התוכנית ואמר כי "עלות התוכנית, ללא תוספות, יהיה בסביבות ה-15 מיליארד שקל, אותם יחלק הצוות הבינמשרדי".

סגן השר אורן הסביר את מועד הצעת התוכנית ואמר כי "נפתח לישראל חלון הזדמנויות היסטורי בשל מלחמת האזרחים בסוריה", והוסיף, "איפה שנשקיע כסף, שם נהיה, בדיוק כמו עם גושי ההתנחלויות. אנחנו יודעים שאזורים שהצלחנו לפתח, נחשבים אזורים כחלק בלתי נפרד מישראל". סגן השר הוסיף עוד כי מדובר בצורך אסטרטגי ביטחוני עליון וגם אינטרס ציוני, ולא רק כלכלי, ואמר כי "מדובר בתשובה להתבססות איראנית בסוריה".