נערה בת 17 מפנסילבניה מצאה את מותה במהלך תאונה מוזרה במקלחת, בזמן שהתכוננה ללכת לבית הספר. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, הנערה, בריאן מארי ראפ, שהתה במקלחת בשעות הבוקר המוקדמות לפני יום הלימודים, כשעל פי החשד נפלה וטבעה באמבטיה. עם זאת, נסיבות מותה המדויקות עדיין לא ידועות והאירוע נמצא בחקירה. 

בשלב זה, נעשים מאמצים על מנת להבין האם איבדה את הכרתה לאחר הנפילה, או שהתעלפה ואז חטפה מכה כשפגעה באמבטיה. אביה של בריאן, מייקל, סיפר שגילה על האירוע המחריד מגרושתו, שישנה באותה העת וכשהתעוררה מצאה אותה ללא רוח חיים. "היא הייתה היסטרית בטלפון ואמרה לי שהיא איננה", הסביר לחדשות KDKA. "חשבתי שאולי היא ברחה או משהו. לא הבנתי שהיא התכוונה לכך שהיא נפטרה".
 

טבעה באמבטיה כשהתכוננה ללכת לבית הספר. בריאן ראפ
טבעה באמבטיה כשהתכוננה ללכת לבית הספר. בריאן ראפ



הוא הוסיף שלבתו יש בעיה בבלוטת התריס והיא לוקחת עבור זה תרופות, מה שיכול היה לגרום לה לאבד את הכרתה: "אנחנו חושבים שהיא התעלפה וקיבלה מכה בראש כשנפלה לאמבטיה. אולי השיער שלה סתם את חור הניקוז וכתוצאה מכך האמבטיה התמלאה". נכון לעכשיו, גופתה של ראפ הועברה לנתיחה שלאחר המוות והמשפחה ממתינה לפרסום תוצאותיה.
 
על פי הדיווחים, הוריה מוכי הצער הקימו דף אינטרנט למימון המוני, על מנת שיוכלו לערוך לבריאן לוויה. אם יישאר כסף מהתרומות, הבטיחו שהוא יעבור לחיסכון ללימודים באוניברסיטה לשני ילדיהם הנותרים. "אני מתגעגע לחיוך שלה ולאישיות המדהימה שלה", סיפר מייקל. "אימא שלה ואני כל כך גאים שגידלנו בת כזו שיש לאנשים כל כך הרבה דברים טובים להגיד עליה".