מנכ”ל מנהלת הליגה בכדורגל לשעבר אורן חסון מונה בתחילת השבוע למנכ”ל מיזם הגז עושרד שבבעלות מזכ”ל ההסתדרות לשעבר עופר עיני, המשמש כיום יו”ר ההתאחדות לכדורגל, ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש. כך נודע ל"מעריב־השבוע". חסון יחליף בתפקיד את שחר הררי שפורש.
 
חסון מוכר היטב לעופר עיני מתוקף תפקידו כיו”ר ההתאחדות לכדורגל, תפקיד שממנו ייפרד בקרוב, והוא מקורב במיוחד ליורם באומן, שחלק איתו בעבר את תפקיד יושב ראש המנהלת ואשר המליץ עליו לתפקיד. לחסון יש ניסיון ניהולי ובעבר שימש בין השאר יו”ר חברת יפנאוטו.
 
באומן מחזיק ב־3% ממניות עושרד, שאותן קנה בסוף 2015 בסכום הנאמד ב־3.5 מיליון שקל. באומן פרש מהמנהלת והוחלף על ידי ארז חלפון, יו”ר חברת קצא”א ואחד המקורבים לשר האוצר משה כחלון.
 

חברת עושרד, שהוקמה ב־2014, עוסקת בקידום החיבור של מפעלים בישראל לרשת הולכת הגז. החיבור של מפעלי התעשייה לגז הוא אחת המשימות החשובות של משרד האנרגיה. חברת עושרד אמורה לסייע בנושא זה למפעלים. היא הוקמה כאמור על ידי ברוש ועיני. דודו וולף, השותף השלישי, החזיק ב־10% מהמניות ובעקבות מחלוקת עם הבעלים הם קנו אותן ממנו. העסקה נעשתה לפי הערכות שווי חברה של יותר מ־100 מיליון שקל.
 
עושרד היא חברה פרטית ש־70% ממניותיה מוחזקות בחלקים שווים על ידי עיני וברוש. נתח נוסף מהמניות מוחזק על ידי איש העסקים אלברט נסימי, המעורב בישראל בעסקי נדל”ן והוזכר כאחד הבעלים של חברת קיסריה מקרקעין. היתרה מוחזקת על ידי בעלי מניות קטנים ובהם כאמור הפרסומאי באומן. בתגובה לפניית "מעריב־השבוע" אישר שרגא ברוש כי אורן חסון אכן מונה למנכ”ל אושרד והוא מכהן בתפקיד מתחילת השבוע.