אחרי הביטול הארגנטינאי, עולה השאלה היכן יתקיים האירוויזיון בשנה הבאה. אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי צריך לצפות ללחצים לביטול אירועים בתחומים שונים, אמרה הבוקר (חמישי) שרת התרבות והספורט מירי רגב כי אם תחרות הזמר האירופית לא תתקיים בירושלים, על ישראל לוותר על האירוח. "למדינת ישראל יש את הזכות לקבוע איפה לארח את האירוויזיון", טענה השרה בראיון בכאן ב'. "לדעתי, אם האירוויזיון לא יהיה בירושלים - לא נכון לארח אותו בארץ ולהשקיע בו 50 מיליון ש"ח מכספי הציבור", הוסיפה.

למעריב נודע כי תאגיד השידור "כאן” צפוי להציג בסוף החודש הבא שמות של כמה ערים בישראל כמועמדות לאירוח תחרות האירוויזיון בחודש מאי בשנה בתאגיד השידור מספרים כי העדיפות תהיה לירושלים, אבל יהיו גם אופציות אחרות לאירוח האירוויזיון. הקריטריונים אמורים להיות הוכחת יכולת של עיר לארח אירוע בסדר גודל שכזה, כמו למשל מספר חדרי המלון לאירוח האורחים והתיירים הרבים הצפויים להגיע. 

“לכל מקרה, נציג כמה אופציות ואז תתקבל ההחלטה הסופית היכן לקיים את האירוויזיון”, אמר גורם בתאגיד, “אין חובה על פי התקנון לקיים את האירוע בעיר בירה, וכבר היו מקרים שהתחרויות לא התקיימו בערי בירה”.
לגבי ביטול המשחק עם ארגנטינה חזרה רגב על דבריה מאתמול, ואמרה כי "ארגנטינה אישרה את המשחק בירושלים ושיחקה בעיר בעבר. מעולם היא לא הייתה הבעיה. מסי רצה להגיע לעיר, אבל למה שהעובדות יפריעו לתקשורת? בנושא ירושלים - לא צריך לגמגם. יש ערכים שהם מעל מסי". 

 
לדברי השרה, "הטרור לא היה תירוץ, אלא הסיבה לביטול המשחק. מסי בעצמו הוביל את המהלך להגיע לירושלים, אבל ברגע שהגיעו איומים לפגיעה בחיי משפחתו וחבריו, הטרור הכריע אותו".

רגב גם בירכה על הודעת מבקר המדינה כי יבדוק את ארגון המשחק. "המבקר תמיד גורם מבורך ומקובל בכל משרדי הממשלה. אני שמחה שהוא בודק, ואנחנו נשמעים לכל ביקורת. נתקן כל טעות", אמר.