שישקו, השמן הבולגרי, חוגג יומהולדת 6 במסיבת פורים הכי חמה בעיר עם הרבה מוזיקה, המון אוכל ואחלה יינות של יקב רמת-הגולן...

ביום שישי הבא, 25 לחודש, החל מהשעה 12 בצהרים יחגוג "שישקו", השמן הבולגרי הכי שמח שאתם מכירים, 6 שנים להיווסדו. מה שהתחיל לפני 6 שנים במקום נטוש מאחורי בית-הכנסת הגדול ברחוב אלנבי בתל-אביב וכיום מהווה את אחד ממתחמי הבילויים הכי חמים בעיר...

 

פורים בשישקו - מודעה
פורים בשישקו - מודעה
ברוט-גמלא-השמורה-רמת-הגולן-בקבוק-261x1024
ברוט-גמלא-השמורה-רמת-הגולן-בקבוק-261x1024

אז מה יהיה שם: הרבה אלכוהול, אחלה מוסיקה, המון אוכל בולגרי יחד עם מסיבת פורים, תחפושות והרבה בלגאן. וגם טריפונס הולך להופיע והרבה יין הולך להימזג שם. כל השמחה הזאת ביחד עם יקב רמת-הגולן. תמורת 50 ₪ מקבלים כוס ואותה ממלאים כמה וכמה פעמים שרוצים עדלאידע.

נשתה לנו 'גמלא השמורה ברוט' – יין מבעבע ומרענן העשוי בשיטת שמפיין המסורתית; 'הר חרמון לבן' – בלנד לבן, צעיר ורענן שבא טוב בכל מצב; 'גמלא השמורה רוזה' – יין רוזה יבש, מתוחכם ומלא טעם; 'הר חרמון אינדיגו' – שילוב ממכר של ענבי קברנה סוביניון וסירה; ו'גמלא השמורה סירה' – סירה עסיסי ומלטף בעל נוכחות נעימה.

בקיצור, חגיגה ענקית של מוסיקה ויין שנולדה משיתוף פעולה בין החיות של שישקו ומועדון קפסולה – מועדון הצעירים של יקב רמת-הגולן. לא לדאוג, תהיה גם הרבה בירה ובוזנח וחוטינר כבר מוכנים ומחכים לכם עם הצ'ייסרים... אז תבואו!

  שישקו. הר סיני 2 (מאחורי בית-הכנסת הגדול באלנבי פינת אחד העם), תל-אביב. מהשעה 12 בצהרים ועד שהולכים