זיו לנצ'נר, איש של בשר, אבל בהחלט גם של בירה, שינס מותניים ורץ לבדוק את השידוך בין ההמבורגרים של NG למכבי 7.9. היה דליקטס...

הבירה הישראלית הכי מעניינת – לטעמי, לטעמי – שיצאה בשנים האחרונות מהמבשלות התעשייתיות ממשיכה במסעה האיטי אל לבו של הלוגם הסלקטיבי. מכבי 7.9 לוקחת את עצמה, את עוצמתה, את המראה הזהוב ואת מאגר הלתת שלה, ומשתחלת יותר לברזים. מיזוג מעניין עושה עכשיו שבע-תשע במסעדת הבשרים הוותיקה והמוכחת NG בתל-אביב, כשהיא משתלבת בתפריט המבורגרים מיוחד ומוצעת ב-10 שקלים לשליש.

יש לה אופי כדי לתת קונטרה, ויש לה איפוק ותבונה כדי לא לתת מלחמה... (צילומים: יח"צ)
יש לה אופי כדי לתת קונטרה, ויש לה איפוק ותבונה כדי לא לתת מלחמה... (צילומים: יח"צ)
יש לה למכבי 7.9 אופי כדי לתת קונטרה, אבל יש לה גם איפוק ותבונה כדי לא לתת מלחמה... (צילומים: יח"צ)

השידוך עובד כי שני הצדדים - הבירה וההמבורגרים - מציעים טעמים מושקעים ומדויקים, אבל גם כאלה שלא מתביישים ולא נזהרים מדי. הקציצות הטעימות של NG, 300 גרם האחת, קואליציה של אנטרקוט, שפונדרה ושייטל, בולטות בעיקר בתוספים היצירתיים שעל ראשיהן. אנחנו מדברים על אננס טרי, בייקון במייפל וגבינת גרוייר (95 שקל); שרימפס, צ'ילי טרי, שום קונפי וצ'דר מיושנת (95 שקל); חמאת כמהין ופרוסות כמהין (165 שקל. כן, אלה המחירים) ועוד כמה המצאות. משחקי הטעמים מוצלחים ומעניינים (דווקא הכמהין פחות, תתפלאו...), ההגשה מקסימה ואת הפינה סוגרים בכיף תפוחי-אדמה פריכים מהתנור, חרדל ביתי נפלא ואיולי צ'יפוטלה משובח למי שאיכשהו עוד משעמם לו בפה.

בירה מכבי - כוס
בירה מכבי - כוס

מכבי 7.9 זורמת עם כל זה. עם הביסים המתוקים-עשירים, עם הביסים החריפים-עשירים ועם הבלבולים המלוחים והנכונים שביניהם. יש לה אופי כדי לתת קונטרה, ויש לה איפוק ותבונה כדי לא לתת מלחמה, לכן היא באה טוב בסיפור ההמבורגרים המגוון, אבל גם עומדת יפה כל-כך בפני עצמה. לשותה הבירה האוטומטי כדאי לפתוח ראש וחך בכיוון שלה.

ואם אתם כבר ב-NG, שהנתחים הם כמובן תפארתה של המסעדה, עברו בדרך בראשונות ולקטו לעצמכם דליקטסן בשר (54 שקל) – צלחת בשרים קרים מהמעשנה ולפעמים איזה ספריבס טלה חם, ענוג במיוחד. וגם תאחלו לה מזל טוב, לבשרנית. היא תכף בת 13.

תפריט המבורגרים בליווי בירה מכבי 7.9 במסעדת NG. אחד העם 6, נווה-צדק, תל-אביב