סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'מלכי' בתל-אביב…

מתוך שלל המקומות הסובבים את ככר רבין יש מקום אחד שכבר די הרבה זמן אני אומר לעצמי שבא לי לראות מה קורה בתוכו. זה גם המקום היחידי שאף אחד לא סיפר לי עליו וגם לא הכרתי אף אחד שישב בו. והוא תמיד מלא. אולי זה הריח המזמין של הכרובית שיוצא מהמקום בשעות הפתיחה, ואולי דווקא כמות האנשים המחייכים המסתובבים במקום בשעות הערב המאוחרות שאני רואה שם כשאני משוטט לי ברחוב.

כאן השעה השמחה היא על הכל. בירה ואוכל ביחד. הכל כלול, הכל נכנס והכל מוצע לך עם הישיבה במקום, בצורה נעימה ומקצועית ולא דוחפת... (צלם: דוד הירשפלד)
כאן השעה השמחה היא על הכל. בירה ואוכל ביחד. הכל כלול, הכל נכנס והכל מוצע לך עם הישיבה במקום, בצורה נעימה ומקצועית ולא דוחפת... (צלם: דוד הירשפלד)
כאן השעה השמחה היא על הכל, וכל זה מוצע לך בצורה נעימה ומקצועית ולא דוחפת... (צילום: דוד הירשפלד) המקום מעוצב באופן חמים ונעים, כזה שלא משאיר לך רגע אחד של שעמום ויזואלי. בכל רגע מגלים שם עוד פרט קטן ונחמד. הדיספליי יפה ומסודר והצוות במקום משרה תחושה של מכונה משומנת ומלאת רצון לעבודה. ככה הייתי רוצה להרגיש לפני בילוי. האמת שכבר די הרבה זמן אני מתכנן את ההגעה לכאן. אחד הדברים הראשונים שגרמו לי להסתכל פנימה היה בלטות מצוירות שהזכירו לי את הבית שלי בירושלים. אחרי זה שמתי לב לפרטי העיצוב היפים שיש במקום ואחרי חמש דקות של בהייה בחלל הבנתי שלכאן אכנס בסבב הברים הבא שלי בשכונה. השעה היא 'שעה שמחה' ואני עם בטן מלאה. אני לא איש של מבצעים. למעשה, לרוב 'שעה שמחה' מבחינתי היא שעה מלחיצה. תמיד אני מרגיש שאני כמו כל ישראלי טוב חייב לנצל אותה ולשתות את כל מה שמגיע לי. ככה זה כשאנחנו שוכחים שלפעמים בירה אחת עושה יותר מארבע. היא בעצמה סימן לסוג של הפסקה מהיום שהיה. כאן השעה השמחה היא על הכל. בירה ואוכל ביחד. הכל כלול, הכל נכנס והכל מוצע לך עם הישיבה במקום, בצורה נעימה ומקצועית ולא דוחפת. אז כן, הבירה לא מושלמת, אבל היא כן טרייה והיא כן קרה. היא מוגזת, מרירה וטעימה. הכוסות לא ממותגות, אבל האזור נקי. אין תחתית בירה, אבל יש מפית (ואני שונא מפיות). ברז אחד דלוק עם מיתוגים בוהקים והשני כבוי ולא מסנוור. התחושה היא שאמנם הגעת למקום מצוין ומדויק, אבל כזה עם לוק שכונתי ומרושל בכוונה תחילה. השאלה שעולה היא מה יותר חשוב - קצף או חיוך. כוס ממותגת או בירה טעימה. מהו מכלול לעומת רק המזיגה. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: המזיגה מתבצעת באופן נכון ולפי כללי המשחק. הבירות נמזגות בהקפדה ובתשומת לב. מערכות המזיגה נקיות ואזורי העבודה נקיים ומטופלים. לבר יש שתי מערכות ברזים שאחראיות על המקום והאיכות של הבירה נשמרת אחידה וטובה, בין אם בישיבה על הבר או בשולחן.    
הגשה
הגשה
הגשה: המקום מגיש בירה במגוון מידות, מרבע ועד קנקן, דרך חצאים ושלישים. הכוסות לא ממותגות והבירה מוגשת על מפית וללא תחתית, אבל ההגשה כן עקבית ונעשית בתשומת לב, תוך הקפדה על הניקיון ואזור הישיבה של הלקוח.    
איכות
איכות
איכות: הבירה טרייה ומוגזת, הכוסות נקיות ובטמפרטורת החדר. הבירה יוצאת עם ראש קצף קטן ולא מרשים, אבל נוכח וטעים.    
טעימות
טעימות
טעימות: ליד הבירה קיבלתי צלוחית של ענבים ירוקים קרים מתוקים. זה חדש וזה ראשוני. כזה עוד לא קיבלתי באף מקום שישבתי בו לשתות בירה, אבל אהבתי. הענבים המתוקים התחברו נהדר עם המרירות של הבירה. תפריט אוכל הוצע לי ואפילו הסבירו לי על המנות המוגשות. ריח הכרובית השולט במקום תפר את פינת הרעב בגעגועים הביתה, אבל בהחלט הסביר על תפריט בר איכותי לפעם הבאה.    
חוויה
חוויה
חוויה: החוויה מדויקת ומוקפדת. המוזיקה נבחרת בקפידה ומתאימה לאווירת המקום. הצוות חייכני ומסביר פנים ואפילו שש לעזור. ההתנהלות של הברמן בזמן הישיבה היא מדויקת והוא דואג להראות את עבודתו ללקוחות ולהישאר נוכח, אבל ברקע כמו שצריך.    
ציון
ציון
ציון סופי: ההגשה אמנם לא ממותגת וראש הקצף לא אחיד, אבל הבירה כן טרייה ומוגזת והכוסות נקיות. השירות, החוויה והמקום מדויקים וחברותיים גם לשתיין המזדמן.

מומלץ סנהדרינק!

תו איכות מזיגה 2016 - עותק
תו איכות מזיגה 2016 - עותק

מלכי. מלכי ישראל 5, תל-אביב